نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 10 بهمن 1397
ساعت 13:00

دومین FighterZ Pass بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شد

0 از 5

شرکت باندای نامکو از FighterZ Pass فصل دوم بازی Dragon Ball FighterZ به صورت رسمی رونمایی کرد.

«جیرن» (Jien) از گروه ابرقهرمانی The Pride Trooper، شخصیت بعدی عنوان Dragon Ball FighterZ است که در قالب یک بسته الحاقی اضافه می‌شود. با این حال امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ مطلع شدیم که وی تنها شخصیت جدید این بازی مبارزه‌ای نخواهد بود؛ کمپانی باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) در جریان فینال تور جهانی Dragon Ball FighterZ، از دومین FighterZ Pass رونمایی کرد که پنچ مبارز جدید دیگر به بازی مبارزه‌ای Dragon Ball اضافه خواهد کرد.

کمپانی باندای نامکو در تریلری که برای این FighterZ Pass منتشر کرده است، همچنین تایید کرد که شخصیت جیرن در کنار «ویدل» (Videl) در تاریخ ۱۱ام بهمن‌ماه ۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه می‌شود. با توجه به تصاویر موجود در تریلر، شخصیت ویدل قادر است تا «گوهان» (Gohan) برای حملات گروهی احضار کند؛ درست مثل شخصیت Android 18 که می‌تواند برای مدتی کوتاه، Android 17 را احضار کند. با رسیدن به انتهای تریلر، تصاویری کوتاهی از دو شخصیت بعدی بازی یعنی «سوپر سایان بلو گوگتا» (Super Saiyan Blue Gogeta) و «برولی» (Broly) دیده می‌شود که هر دو متعلق به فیلم جدید Dragon Ball Super هستند. دو شخصیت باقی مانده همچنان معرفی نشده‌اند. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی دومین FighterZ Pass بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

کمپانی باندای نامکو در ادامه افزود که FighterZ Pass 2 بازی Dragon Ball FighterZ دارای قیمتی ۲۵ دلاری است. همچنین مثل گذشته، کاربران می‌توانند هر کدام از شخصیت‌های جدید را به صورت جداگانه و با قیمت ۵ دلار خریداری نمایند. اولین FighterZ Pass بازی ۳۵ دلار قیمت گذاری شده بود که هشت شخصیت به نام‌های برولی، باردوک، وجیتو، فیوزد زاماسی، گوکو و وجتا اصلی، کولر و Android 17 را به بازی اضافه کرد.

بازی Dragon Ball FighterZ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.