نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 10 اسفند 1397
ساعت 09:00

تریلر نهایی Devil May Cry 5 در آستانه عرضه بازی

کپ‌کام تریلر نهایی و پیش از عرضه DMC 5 را با اسپویل‌های داستانی منتشر کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام حدود یک هفه دیگر، بازی موردانتظار «دویل می کرای 5 (Devil May Cry 5)» را عرضه می‌کند و به همین مناسبت، اخیرا «آخرین تریلر» این بازی تا قبل از انتشار آن را به اشتراک گذاشته است. این کمپانی همچنین هشدار هم داده که در این تریلر، موارد اسپویل وجود دارد و به این ترتیب طرفدارانی که نگران افشا شدن برخی المان‌ها تا قبل از تجربه خود بازی هستند، بهتر است از تماشای آن خودداری کنند.

بازی Devil May Cry 5 اولین بار در رویداد E3 2018 در تابستان گذشته معرفی شد و حالا، تقریبا یک هفته با عرضه رسمی فاصله دارد. به همین مناسبت هم کپ‌کام، ویدیویی جدید به نام «آخرین تریلر» برای بازی منتشر کرده است. گفتنی است که این شرکت، حدود دو ماه پیش نیز یک انتشار بزرگ داشت و عنوان Resident Evil 2 remake را عرضه کرده بود؛ بازی که از بسیاری جهات یک موفقیت بسیار بزرگ برای این شرکت بود. با در نظر گرفتن چنین پیش‌زمینه‌ای، طرفداران حالا انتظارات بیشتری هم از DMC 5 پیدا کرده‌اند.

نکته جالب در باره تریلر جدید، این است که به گفته کپ‌کام شامل المان‌هایی از نوع اسپویل داستانی و گیم‌پلی است و برخی موارد را تا قبل از تجربه بازی لو می‌دهد. براساس آنچه دیده می‌شود، سکانس‌ها شامل افشای موارد داستانی زیادی هست ولی نکته مهم، این است که تماشای آن به این معنی هم نیست که مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بخش‌های داستانی بازی فاش شود و کپ‌کام از قرار دادن یا اشاره به اصلی‌ترین وقایع داستانی که در بازی صورت می‌گیرد، طبیعتا خودداری کرده است. با این همه، باز هم توصیه می‌شود که در صورتی که مایل به افشای خصوصا هیچ‌کدام از بخش‌های داستانی بازی نیستید، از دیده این تریلر خودداری کنید. شما در ادامه این کلیپ جدید را مشاهده می‌کنید:

 

در صورتی که تصمیم به دیدن این تریلر گرفتید، شما باید سکانس‌های زیاد و البته کاملا جدیدی از هر سه شخصیت قابل بازی یعنی دانته (Dante)، نرو (Nero) و وی (V) که جدیدترین شخصیت قابل بازی در این سری است را دیده باشید. به علاوه این تریلر از صحنه‌های گیم‌پلی پیرامون هر سه این شخصیت‌ها و در حالی که درحال مبارزه با ارواح و شیاطین هستند نیز دیده می‌شود. در دیگر خبرهای مرتبط با این بازی، کپ‌کام از مدتی پیش نیز نسخه دموی رایگان این بازی را هم برای هر سه پلتفرم مقصد بازی در دسترس قرار داده است، و بازیکنان می‌توانند پیش از تهیه بازی آن را تهیه و بررسی کنند. شما همچنین می‌توانید بررسی اختصاصی بازی مگ از نسخه دموی DMC 5 را نیز در اینجا مطالعه کنید.

بازی Devil May Cry 5 قرار است در روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    وااااای خدای من!!! باورم نمیشه، واقعا ورجل بود:in-lo: امیدوارم چهرش رو خوب درست کرده باشن و از لحاظ ظاهری مثل ورجل DMC 3 باشه. بی صبرانه منتظرم ببینم چه نقشی داخل بازی داره و بیشتر از اون منتظرم ببینم عکس العمل دانته وقتی ورجل رو میبینه چیه:vamp:

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
    ‏Frisk از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.