نویسنده: فرشاد جمعه، 30 فروردين 1398
ساعت 19:00

مجموعه The Walking Dead: The Telltale Definitive Series معرفی شد

تریلر معرفی The Walking Dead: The Telltale Definitive Series منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت «اسکای‌باند» (Skybound) اخیراً مجموعه‌ی The Walking Dead: The Telltale Definitive Series را برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC معرفی نمود که در ماه سپتامبر توسط فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت؛ این مجموعه شامل کلیه‌ی فصل‌های منتشر شده برای مجموعه بازی The Walking Dead و همچنین چندین آپگرید خواهد بود. قابلیت پیش خرید نسخه‌‌های فیزیکی مجموعه‌ی گفته شده، هم اکنون از طریق فروشگاه رسمی شرکت اسکای‌باند امکان‌پذیر است.

نسخه‌های کلکسیونی مختلفی برای The Walking Dead: The Telltale Definitive Series وجود دارند که عبارتند از:

  • بسته‌ی Protector: این بسته به قیمت 100 دلار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و شامل پیراهنی با با طرع «School for Troubled Youth»، پین‌های Clementine و Lee، کلاه Kenny، چهار عروسک Clementine Nesting و یک عروسک 24 سانتی‌متری Disco Broccoli Plush خواهد بود.
  • بسته‌ی Guardian: این بسته به قیمت 250 دلار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و علاوه بر موارد گفته شده برای بسته‌ی Protector، شامل امضای Gold Stamped اعضای تیم Still Not Bitten، مجسمه‌ی 25 سانتی‌متری Clementine & Lee و پرینت یک اثر هنری از کتاب کمیک The Walking Dead.
  • بسته‌ی Signature: این بسته به قیمت 350 دلار به تعداد محدود (100 عدد) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت (موجودی این بسته به پایان رسیده است.) و علاوه بر موارد گفته شده برای بسته‌ی Guardian، شامل امضای دستی اعضای تیم Still Not Bitten، صداپیشگان بازی و خالق آن یعنی «رابرت کرکمن» (Robert Kirkman) خواهد بود.

در ادامه شاهد تریلر معرفی The Walking Dead: The Telltale Definitive Series خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 19/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.