نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 بهمن 1398
ساعت 09:00

تریلر جدید Nioh 2 بر داستان بازی تمرکز دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر جدید بازی موردانتظار Nioh 2، طرفداران را با داستان، شخصیت‌ها و دنیای آن بیشتر آشنا می‌کند.

سونی به تازگی اقدام به انتشار یک تریلر جدید دیگر برای بازی Nioh 2 کرده که این بار روی کلیات داستانی و شخصیت‌های این بازی تمرکز دارد. در بازی اورجینال Nioh که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود، بازیکن کنترل یک شخصیت سفیدپوست به نام William را در اختیار داشت که وقایع داستانی در ژاپن عصر فئودال جریان داشت. درحالی که ویلیام یک کاراکتر ثابت با گزینه‌های بسیار محدود برای سفارشی‌سازی بود، در بازی Nioh 2 بازیکنان امکان ساختن شخصیت موردنظر خود را با انتخاب‌های متنوع سفارشی‌سازی خواهند داشت. لازم به ذکر است که وقایع این بازی قبل از بازی اول دنبال می‌شود و بازیکن بایستی یک اهریمن به نام yokai را نابود کند. با در نظر گرفتن اینکه شخصیت نهایی بازیکنان، یک هیبرید انسان-yokai است، هر شخصیت دارای برخی قدرت‌های فرابشری نیز هست. شما در ادامه تریلر جدید داستانی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به ماهیت بازی که شخصیت اصلی آن به سلیقه بازیکن ساخته می‌شود، این شخصیت در طول بازی بدون کلام نیز هست. از موراد جالبی که در تریلر جدید دیده می‌شوند، سکانس شهر در حال آتش‌سوزی، شخصیت‌های متحد و دشمن و افرادی که با yokai همکاری می‌کنند نیز دیده می‌شود.

بازی Nioh 2 قرار است در روز ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.