نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 بهمن 1398
ساعت 09:00

تریلر فصل چهارم بازی Apex Legends منتشر شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدید فصل چهارم Apex Legends، اسلحه‌ها و قهرمان روباتیک جدید بازی یعنی Revenant به نمایش گذاشته شده است.

Respawn Entertainment به تازگی تریلر جدیدی از فصل چهارم بازی Apex Legends را این بار با محوریت نمایش المان‌های جدید گیم‌پلی در این فصل به اشتراک گذاشته است. طرفداران این بازی، البته مدتی هست که برای فصل چهارم با سورپرایزهای مختلفی مواجه می‌شوند. غیر از شایعات و گمانه‌زنی‌ها، Respawn نیز توییست‌های جالبی را در این فاصله به نمایش گذاشته است؛ در این زمینه، درحالی که بسیاری تصور می‌کردند هیرو یا قهرمان جدید بازی شخصیت Forge خواهد بود و قرار است به شخصیت‌های اصلی قابل انتخاب اضافه شود، در یک اقدام غیرمنتظره این شخصیت توسط Revenant که فاش شد در واقع او هیروی جدید و واقعی بوده کشته می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، تریلر جدید فصل چهارم از این بازی، المان‌های بیشتری را از این Legend روباتیک فاش می‌کند.

در تریلر گیم‌پلی فصل چهارم Apex Legends ، علیرغم نمایش برخی المان‌های تازه، عمده تمرکز روی هیروی جدید یعنی Revenant و توانایی‌های مرگبار او است. این روبات غیر از مجهز بودن به سلاح‌های جدید، قابلیت احضار کلون را نیز دارد و این کلون‌ها امکان بالا رفتن سریع از دیوارها را هم دارند. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

غیر از نمایش ویژگی‌های شخصیت جدید، گیم‌پلی تریلر جدید بازی از ورژن ویران شده World's End هم رونمایی می‌کند؛ جایی که یک دستگاه بزرگ Planet Harvesting توسط شرکت Hammond Robotics درست در وسط نقشه قرار گرفته است و با توجه به اشاره‌ای که در تریلر می‌شود، این دستگاه تاثیرات جانبی به خصوص خود بر نقشه را هم دارد. اسلحه نوع اسنایپر Sentinel هم در طول این تریلر معرفی می‌شود که قدرت مرگباری به عنوان یک سلاح هدف‌گیری از راه بسیار دور دارد. لازم به ذکر است که با توجه به سالگرد انتشار Apex Legends بازیکنان با لاگین در بازی در طول فصل چهارم یک weapon charm نیز دریافت خواهند کرد. در طول این فصل، بازی از چالش‌های هفتگی و ماهانه در قالب یک Battle Pass جدید هم برخوردار است. به علاوه اسکین‌های تازه‌ای نیز در این فصل قابل آزاد شدن هستند.

فصل چهارم بازی قرار است در روز ۵ می (۱۶ اردیبهشت ۹۹) به پایان برسد. بازی Apex Legends هم‌اکنون در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.