نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 09 فروردين 1399
ساعت 09:00

جیل ولنتاین محور اصلی تریلر اخیر Resident Evil 3 Remake است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله یک هفته مانده تا انتشار Resident Evil 3 Remake، تریلر جدیدی با محوریت شخصیت اصلی این بازی منتشر شد.

شرکت کپ‌کام، به تارگی تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 3 Remake را منتشر کرده که کاراکتر «جیل ولنتاین»، محور اصلی آن است. این تیزر جدید داستانی، شامل سکانس‌های جدید از جمله لوکیشن‌ها و دشمنانی هستند که در نمایش‌های قبل دیده نمی‌شدند. شخصیت‌های همراه از جمله «کارلوس اولیویرا» و تیم شبه‌نظامی او یعنی UBCS نیز خط داستانی گسترده‌تری دارند که در این تریلر هم مورد اشاره قرار گرفته است. شما در ادامه این تریلر جدید را مشاهده می‌کنید.

 

در جریان تریلر اخیر، حالا این موضوع نیز فاش شده که شخصیت جیل نیز در ماد چندنفره و آنلاین بازی یعنی Resident Evil Resistance حضور داشته و قابل انتخاب می‌باشد؛ هرچند این شخصیت از زمان عرضه بازی در این ماد حضور ندارد و قرار است در آینده و از طریق یک آپدیت به بازی اضافه شود. پیرامون این ماد، اخیرا فاش شد که دوره بتای عمومی اعلام شده قبلی، به خاطر بروز مشکلات فنی فعلا در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و استیم برگزار نمی‌شود. بازیکنان ایکس‌باکس وان اما شامل این موضوع نمی‌شوند.

بازی Resident Evil 3 Remake قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. کپ‌کام پیرامون این انتشار و با توجه به شرایط پیش آمده بر اثر شیوع جهانی ویروس کرونا، احتمال داده که عرضه نسخه‌های فیزیکی بازی در برخی مناطق نظیر اروپا، با تاخیر همراه باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.