نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:25

تریلر جدید Everwild روی دنیای فانتزی بازی تمرکز دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی بعدی استودیو Rare یعنی Everwild که در سال گذشته رونمایی شده بود، اخیرا تریلر جدیدی دریافت کرده است.

استودیو Rare در جریان رویداد اخیر ایکس‌باکس، تریلر جدیدی را از بازی Everwild به نمایش گذاشت که روی دنیای جادویی و فانتزی بازی تمرکز دارد. براساس این تریلر، این بازی در دنیایی پر رمز و راز و با طبیعتی عجیب، از جمله حیوانات بسیار بزرگ و ... دنبال می‌شود. شما در ادامه تریلر جدید بازی Everwild را مشاهده می‌کنید.

 

بازی بعدی استودیو Rare یعنی Everwild، اولین بار در سال گذشته و در جریان رویداد اختصاصی X019 به نمایش درآمد. این بازی اولین IP کاملا جدید و تک نفره استودیو در طول چندین سال اخیر است و گرچه در تریلر جدید نیز نمایش چندانی از گیم‌پلی بازی وجود نداشت، ولی همچنان خود را به خاطر دنیای هنری و جذاب و اتمسفر جالب خود چشمگیر نشان می‌دهد. در مجموع دنیای این بازی به خاطر همین المان‌ها اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت، تا جایی که به گفته Rare بازیکنان درنهایت خود را در این دنیا گم خواهند کرد.

در تریلر جدید Everwild نیز از موعد عرضه بازی خبری اعلام نشد، با این حال علیرغم عرضه برای Xbox One و PC که در رویداد سال گذشته نیز فاش شده بود، حالا عرضه بازی برای Xbox Series X نیز تایید می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.