نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 آبان 1399
ساعت 12:00

اولین تیزر The Dark Pictures Anthology: House Of Ashes منتشر شد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیزر سومین بازی از سری The Dark Pictures Anthology یعنی House Of Ashes به تاریخ عرضه سال 2021 اشاره دارد.

موفقیت‌های پیاپی استودیو Supermassive Games در ساخت عناوین ژانر وحشت، درنهایت باعث معرفی مجموعه جدیدی با عنوان The Dark Pictures Anthology شد. این یک مجموعه بازی است که حالتی اپیزودیک دارد و در هر قسمت، واقعه خاصی در قالب بازی ویدیویی عرضه می‌شود. درحال حاضر صحبت‌ها درباره انتشار 8 بازی در قالب اپیزود برای این سری است که در هر قسمت، بازیگران و داستان متفاوتی برای بازی وجود خواهد داشت و تا به حال، دو بازی یعنی Man of Medan منتشر و بازی دوم یعنی Little Hope هم به تازگی وارد بازار شده است.

با توجه به اینکه اولین اشاره به بازی دوم یعنی Little Hope، اولین بار در خود بازی اول یعنی Man of Medan صورت گرفت، حالا همین شرایط برای بازی سوم نیز تکرار شده، و در Little Hope اولین تیزر از نسخه بعدی مجموعه با عنوان «House Of Ashes» منتشر شده است. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تریلر، به نظر می‌رسد که وقایع بازی سوم پیرامون یک سرباز است و لوکیشن بازی نیز به نظر در یک بیابان قرار دارد. لازم به ذکر است که این تیزر یا تریلر، هنوز به صورت رسمی از کانال رسمی ناشر یا سازنده بازی منتشر نشده، و ویدیو براساس بازی اخیرا منتشر شده Man of Medan برداشت شده است. به این ترتیب به غیر از پنجره زمانی عرضه برای سال 2021، اطلاعات دیگری درباره این بازی در دسترس نیست و هنوز جزئیات داستانی، پلتفرم‌های مقصد و ... اعلام نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.