نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 آبان 1399
ساعت 09:00

تریلر لانچ بازی Godfall به اشتراک گذاشته شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت گیرباکس در فاصله حدود یک هفته تا عرضه بازی Godfall، تریلر لانچ آن را منتشر کرده است.

بازی کو آپ، اکشن و در ژانر فانتزی Godfall، احتمالا اولین عنوانی بود که در سال 2019، رسما برای یک کنسول نسل نهمی تایید شد. Gearbox و Counterplay Games البته در همان زمان معرفی، این بازی را به عنوان انحصاری کنسولی PS5 معرفی کردند که البته در روز عرضه برای این پلتفرم، برای کاربران پی‌سی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. پیرامون Godfall و وضعیت انحصار کنسولی آن، ناشر بازی اخیرا تریلر روز لانچ بازی را در فاصله یک هفته تا انتشار به اشتراک گذاشته، که در آن مدت زمان انحصار کنسولی PS5 بازی فاش می شود. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در تریلر لانچ Godfall دیده شد، به نظر می‌رسد که قرارداد سونی با Gearbox برای انحصار PS5 بازی به مدت 6 ماه است و این انحصار در 12 می 2021 (22 اردیبهشت 1400) برداشته می‌شود. همان طور که اشاره شد، Godfall در روز عرضه هم برای PS5 و هم برای PC عرضه خواهد شد، ولی حالا احتمالا مشخص شده که بازیکنان Xbox Series X|S در چه تاریخی امکان تجربه بازی در پلتفرم خودشان را پیدا می‌کنند. در این زمینه البته گیرباکس مشخصا به تاریخ عرضه بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس اشاره نداشته، ولی مشخص شده که انحصار کنسولی بازی برای PS5 در چه تاریخی برداشته می‌شود.

بازی Godfall قرار است در روز 12 نوامبر (22 آبان) برای PS5 و PC منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.