نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 آبان 1399
ساعت 09:00

بایوور رسما از بازی Mass Effect: Legendary Edition رونمایی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بایوور سرانجام شایعات قبلی مبنی بر کار روی ریمستر سه‌گانه کلاسیک Mass Effect را با معرفی Mass Effect: Legendary Edition تایید کرد.

پس از انتشار چندین مورد شایعه و گمانه‌زنی، الکترونیک آرتز و بایوور حالا به صورت رسمی از بازی Mass Effect: Legendary Edition رونمایی کردند. این بازی، که سه گانه کلاسیک سری را در قالب نسخه‌های ریمستر شده ارائه می‌کند، با توجه به تیزر رسمی معرفی قرار است در بهار 2021 برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه شود. شما در ادامه تیزر معرفی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

Mass Effect: Legendary Edition یک سه‌گانه و شامل نسخه‌های ریمستر شده بازی‌های Mass Effect، Mass Effect 2 و Mass Effect 3 هستند که نسخه های اورجینال این بازی‌ها بین سال‌های 2007 تا 2012 منتشر شده بودند. این سه بازی، قرار نیست به شکل بازسازی کامل یا ریمیک باشند، و ارتقاهای ریمستر شامل ارتقای کیفیت تکسچرها، مدل‌سازی‌ها، سایه‌ها، پشتیبانی از رزولوشن تصویری بالاتر، نرخ فریم بهتر و البته موجود بودن همه محتواها و بسته‌های الحاقی جانبی در کنار این بازی‌ها خواهند بود. گفتنی است که BioWare ارتقاهای بیشتر این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی را هم تایید کرده، که البته برای انتشار اخبار تکمیلی پیرامون این موضوع باید تا سال 2021 صبر کرد.

در رابطه با Mass Effect و در خبر جذاب دیگری برای طرفداران سری، بایوور تایید کرده که تیم کهنه‌کاری از سازندگان قدیمی و جدید عناوین این مجموعه درحال کار روی یک بازی جدید هستند. به گفته این استودیو، بایوور درحال کار روی قسمت بعدی سری Mass Effect است و این کار را هم با تیمی از سازندگان قدیمی مجموعه دنبال می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.