نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 بهمن 1401
ساعت 09:00

تیزر Resident Evil 4 Remake همراه با نمایش Luis Sera و گیم پلی

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Resident Evil 4 Remake احتمالا موردانتظارترین بازی صنعت گیم در بین عناوین در صف عرضه چند ماه آینده است. این بازی، بازسازی مدرن و تکامل پیدا کرده از نسخه اورجینال RE4 محصول سال 2005 است که خود آن بازی، در دوره خود تحول اساسی را نه تنها در سری رزیدنت اویل بلکه در کل صنعت بازی‌های ویدیویی بر جای گذاشت. با توجه به اهمیت و محبوبیت بالا، قطعا ساخته شدن نسخه ریمیک از آن به سبک و سیاق عناوین ریمیک چند سال اخیر کپ‌کام مورد توجه طرفداران قرار خواهد گرفت.

پیرامون Resident Evil 4 Remake، رسانه Game Informer اخیرا خبر از پوشش اختصاصی این بازی داده و تیمی از این رسانه با مراجعه به شعبه مرکزی کپ‌کام در اوزاکا ژاپن، قصد دارند تا در رشته خبرهایی در طول روزهای پیش رو به فرایند ساخت بازی بپردازند. در همین رابطه، این رسانه تریلر کوتاهی هم از Resident Evil 4 منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

تریلر اول Game Informer در نوع خود کوتاه است ولی شامل سکانس‌های گیم‌پلی جدیدی هم می‌شود و نمای نزدیکی از کاراکتر Luis Sera و همچنین Ashley هم وجود دارد. تجربه مراحل یک و پنج و همچنین مصاحبه با سازندگان، از جمله کارگردانان بازی Yasuhiro Ampo و Kazunori Kadoi از جمله برنامه‌های رسانه گیم اینفورمر برای پوشش خبری بازی خواهد بود. بازی Resident Evil 4 Remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.