نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 بهمن 1401
ساعت 11:00

تریلر لایو اکشن جدید Atomic Heart با Hogwarts Legacy شوخی می کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها انتظار، Atomic Heart بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی استودیو Mundfish در کم‌تر از یک هفته دیگر عرضه خواهد شد. به همین مناسبت و البته با توجه به استقبال گسترده بازیکنان از بازی تازه منتشر شده Hogwarts Legacy، اخیرا تریلر لایواکشن و جالبی از بازی منتشر شده که در آن Jensen Ackles بازیگر هالیوودی، توصیه می‌کند که در زمان بروز آخرالزمان ربات‌ها، به جای استفاده از جادو با چوب جادویی باید با روش دیگری ربات‌ها را نابود کرد. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

در تریلر ابتدا شاهد تلاش یک دختر دانش‌آموز به سبک بازی Hogwarts Legacy هستیم که سعی می‌کند با چوب جادو ربات‌ها را نابود کند اما موفق نمی‌شود. در ادامه اما بازیگر سریال‌های The Boys و  Supernatural یعنی Jensen Ackles از راه می‌رسد و روش مقابله با ربات‌های جان‌گرفته را آموزش می‌دهد. لازم به ذکر است که وقایع بازی Atomic Heart در یک تاریخ جایگزین، در 1955 و کشور شوروی است که در این تاریخ جایگزین، شوروی با توجه به پشت سر گذاشتن یک انقلاب رباتیک، آلمان نازی را شکست می‌دهد ولی مدتی بعد این ربات‌ها جان می‌گیرند و در یک دنیای آخرالزمانی، بازیکنان حالا باید با ربات‌ها برای بقا مبارزه کنند. در این تریلر جنسن اکلز تعدادی از روش‌های گیم‌پلی برای مبارزه با ربات‌ها را نمایش می‌دهد، با این حال در ادامه بخش‌هایی از خود گیم‌پلی بازی نیز در تریلر گنجانده شده است.

بازی Atomic Heart در 21 فوریه (2 اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود. این بازی همچنین در روز عرضه برای مشترکین سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.