نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 مرداد 1397
ساعت 08:00

گیم‌پلی تریلر جدیدی از بازی Rage 2 منتشر شد

4 از 5

Bethesda به تازگی و در جریان رویداد QuakeCon 2018 یک گیم‌پلی تریلر جدید از بازی Rage 2 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد اخیر E3 2018، بازی Rage 2 کمپانی Bethesda یکی از بهترین عناوین قابل بازی بود؛ یک بازی شوتر اول شخص از id Software و Avalanche Studios با حواشی فراوانی نیز رونمایی شد. به هر شکل با وجود یک گیم‌پلی دمو قابل بازی در جریان آن رویداد، بسیاری از طرفداران نیز موفق نشدند گیم‌پلی بازی را شاهد باشند. اخیرا ولی در جریان رویداد QuakeCon 2018، سازندگان این بازی اقدام به ارائه یک تریلر گیم‌پلی جدید و طولانی‌تر کرده‌اند که در جریان آن، داستان، مبارزات در داخل ماشین‌ها و تعدادی ویژگی دیگر این بازی نیز دیده می‌شود.

البته تریلر جدید، شباهت‌هایی نیز به تریلر E3 2018 نیز دارد ولی این بار طول ویدیو و محتواهای بیشتری را به نمایش می‌گذارد. نمایش سلاح‌های جدید و مهارت‌ها و به طور کلی ویرایش همان ویدیو قبلی، حالا به شکلی ساختارمندتر نیز قابل مشاهده در این ویدیو حدودا ۷ دقیقه‌ای است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را مشاهده کنید.

 

 

در جریان این ویدیو، بازیکنان با یکی از طرفین درگیر در بازی Rage 2 یعنی «Goon Squad» نیز آشنا می‌شوند؛ پیرامون این گروه نیز تریلر جز لحظات اکشن از آن‌ها اطلاعات چندانی به دست نمی‌دهد. با این حال این بخش می‌تواند اولین نماها از اتمسفر دنیای بازی، و وجود طرفین متفاوت و درگیر در بازی را روشن‌تر کند. همچنین در جریان تریلر، توضیح داده می‌شود که وقایع این بازی ۳۰ سال پس از بازی اول اتفاق می‌افتد و دنیا، پس از واقعه نابودی سراسری در حال بازیابی وضعیت عادی خودش است. در این بازی بازیکن کنترل شخصیتی از سرزمین‌های Vineland را در اختیار می‌گیرد که خودش در نواحی «wetlands» (تالاب‌ها) قرار دارد. این شخصیت پس از بر سر کار آمدن قدرت‌های جدیدتر مجبور به فرار می‌شود.

به طور کلی در این تریلر شاهد ارتقاها و بهبودهای بسیار مشخص و واضحی نسبت به بازی اورجینال هستیم. این نه فقط به خاطر دیده شدن قسمت‌های مبارزات است که بسیار سریع و پر هیجان دنبال می‌شود، بلکه به طور مشخص این بازی دنیای جهان‌باز بزرگ‌تر و موقعیت‌های بیشتری نیز برای ارائه دارد. در این دنیا که به شکلی پیوسته و پویا و «بدون زمان لود» نیز قابل گردش است، می‌توان انتظار مبارزات درون وسایل نقلیه معنی‌داری را شاهد بود.

بازی Rage 2 قرار است در بهار سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    درست انگار Doom و Mad Max رو باهم ترکیب کردن. خیلی باحال بود! ولی بازم Doom از این قشنگ تره:blink: فقط امیدوارم Avalanche کاری نکنه که بازی مثل Just Cause 3 بشه 10 فریم بر ثانیه!

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.