نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 17 بهمن 1402
ساعت 12:45

برنامه‌های آینده ایکس باکس تا هفته دیگر اعلام خواهند شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر سرانجام تأیید کرد که رویداد تازه‌ای برای مشخص کردن آینده‌ی ایکس باکس در هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد.

بعد از شایعات و گمانه‎‌زنی‌های فراوان پیرامون احتمال عرضه‌ی عناوین انحصاری مایکروسافت مانند بازی استارفیلد، Sea of Thieves و Hi-Fi Rush یا حتی بازی موردانتظار Indiana Jones and the Great Circle بر روی کنسول‌های دیگری نظیر پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت به‌تازگی تأیید کرد که هفته‌ی آینده جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

«مشتاقانه منتظریم که جزئیات بیشتری از چشم‌انداز خود برای آینده‌ی ایکس باکس را به اشتراک بگذاریم.»

طبق شایعاتی که طی چند روز اخیر شنیده می‌شد، انتظار می‌رفت که مایکروسافت تا پایان سال مالی جاری یا اواخر ماه فوریه به معرفی برنامه‌ی جدید خود برای در دسترس قرار دادن عناوین انحصاری‌اش بر روی چندین پلتفرم مختلف بپردازد. با این حال، ظاهراً رونمایی از برنامه‌های آینده‌ی ایکس باکس با شایعات و گمانه‌زنی‌های شدیدی که طی این مدت دامن گرفت، کمی زودتر انجام خواهد شد.

از سایر عناوین انحصاری دیگری که احتمالاً برای پلی استیشن 5 نیز عرضه می‌شوند، می‌توان به بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اشاره کرد که در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود. طبق گزارشات اخیر، عرضه‌ی عناوین سری Gears of War برای پلی استیشن 5 نیز در نظر گرفته شده است اما هنوز اتخاذ چنین تصمیمی قطعی نیست و حتی نمی‌دانیم دقیقاً کدام بازی از سری به کنسول نسل نهمی سونی نیز خواهد آمد. با این وجود، مدتی پیش شایعه شده بود که کالکشنی از Gears of War در دست ساخت قرار دارد و می‌توان انتظار ریمستر یا ریمیک عناوین قدیمی‌تر سری در یک مجموعه‌ی کامل را داشت.

علاوه‌بر این، صحبت‌هایی درباره‌ی انتشار بازی Microsoft Flight Simulator 2024 و همچنین عنوان بعدی استودیوی اید سافتور (id Software)، که احتمالاً بازی DOOM: Year Zero باشد، نیز برای پلی استیشن 5 مطرح شده است. به هر حال، باید تا هفته‌ی آینده منتظر ماند و برای تأیید رسمی مایکروسافت صبر کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.