نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 شهریور 1397
ساعت 08:00

اولین تریلر ماد بتل رویال Blackout در Black Ops 4

0 از 5

Activision سرانجام اولین تریلر از گیم‌پلی ماد بتل رویال Blackout را در بازی Black Ops 4 منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن و تری‌آرک پس از مدت‌ها انتظار سرانجام از نماهای داخلی ماد بتل رویال Blackout در بازی موردانتظار Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی کردند. این رونمایی که در قالب یک تریلر گیم‌پلی از بازی است، به تازگی منتشر شده و در آن برای اولین بار شاهد نحوه دنبال شدن حالت بتل رویال در بازی آینده و مورد انتظار سری «کال آو دیوتی: بلک آپس» هستیم؛ سلاح‌ها، لباس‌ها و پوسته‌های شخصیت‌ها، وسایل نقلیه، کارهای تاکتیکی و همچنین کار شدن نقشه‌های کلاسیک و قدیمی‌تر این سری حالا در نقشه بسیار بزرگ این بازی، از مهم‌ترین بخش‌های این گیم‌پلی تریلر است.

نقشه بزرگ این بازی که اخیرا هم رونمایی شد، مشخصا تشکیل شده از نقشه‌های معمولی مادهای مالتی‌پلیر در بازی‌های قبلی سری Black Ops هستند. در تریلر تازه‌ای که منتشر شده، شاهد چندین منطقه در نقشه از جمله Hydro Dam، the Nuketown island، the Cargo docks و ... هستیم. گفتنی است که یک رقابت در Blackout همواره تبدیل به مبارزاتی در مقیاس کوچک‌تر در این نقشه‌های کلاسیک Black Ops می‌شود؛ ویژگی که به خصوص برای بازیکنان قدیمی مادهای چندنفره این سری مزیت بزرگی محسوب خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر از گیم‌پلی ماد Blackout در بازی Black Ops 4 را نیز مشاهده کنید:

 

 

غیر از کنار هم قرار دادن جالب‌توجه چندین نقشه و ساخت یک نقشه بسیار بزرگ‌تر، تریلر شامل اکشن‌های بسیار جذابی از گیم‌پلی بازی نیز هست؛ به طور خاص تله‌ها و دیواره‌های دفاعی، بمب عروسکی و حتی زامبی نیز در این تریلر دیده می‌شوند که به نوعی نمایش بسیاری از ویژگی‌های اعلام شده قبلی، در قالب یک کلیپ ویدیویی است. تریلر جدید در انتهای خود به برگزاری رویداد بتای این ماد بازی در هفته آینده نیز اشاره دارد که قرار است از ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای بازیکنان PS4 شروع شود. این دوره با فاصله چند روز برای پلتفرم‌های دیگر نیز شروع خواهد شد که با در نظر گرفتن اینکه دوره بتا در ۲۰ سپتامبر به پایان می‌رسد، تنها بازیکنان پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه این ماد به مدت یک هفته کامل خواهند بود.

گفتنی است که هیچ نوعی از پیشرفت‌ها در دوره بتا به بازی اصلی منتقل نخواهد شد، با این حال احتمالا پاداش‌های مخصوصی نیز قابل آزادسازی در این دوره هستند که در آینده قابل استفاده خواهند بود. در این زمینه، دوره بتای ماد چند نفره این بازی، قبلا شاهد چنین پاداش‌هایی بود و بعید نیست که تری‌ارک برای بتای Blackout بازی نیز چنین کاری را انجام بدهد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است در روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.