نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 18 شهریور 1397
ساعت 14:30

تریلر حالت Photo Mode بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

0 از 5

حالت Photo Mode بازی Shadow of the Tomb Raider شامل طیفی از افکت‌ها، فیلتر‌ها، قاب‌بندی‌ها و همچنین قابلیت تغییر حالت چهره لارا کرافت می‌شود.

امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو توسعه دهنده ایداس مونترال (Eidos Montréal) به دنبال تریلر مخصوص کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بازی Shadow of the Tomb Raider، تریلر جدید دیگری از بازی منتشر کردند که حالت Photo Mode آن را برای طرفداران به نمایش می‌گذارد.

این تریلر با نمایش تصاویری از مکان‌های مختلف بازی Shadow of the Tomb Raider آغاز می‌شود که لارا کرافت در طی ماجراجویی خود مشاهده خواهد کرد. این تریلر در ادامه همچنین، به نمایش کلی از حالت Photo Mode می‌پردازد که امروزه تبدیل به یکی از ویژگی‌های جذاب بازی‌های بزرگ تبدیل شده و برای خود طرفداران زیادی دست و پا کرده است. با توجه به تصاویر موجود در این تریلر، حالت «فوتو مود» بازی شامل فیلتر‌‌ها، قاب‌‌ها، قابلیت تغییر حالات چهره شخصیت لارا و بسیاری موارد دیگر می‌شود که بازیکنان برای زیباتر کردن اسکرین شات‌های گرفته شده از بازی خود، می‌توانند استفاده کنند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریورماه ۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.