نویسنده: میلاد شجری جمعه، 23 شهریور 1397
ساعت 09:30

ویدیو جدید Life is Strange 2 با محوریت روند ساخت بازی

0 از 5

شرکت دونت‌ناد اینترتیمنت در ویدیویی جدید، روند ساخت عنوان موردانتظار Life is Strange 2 را به نمایش می‌گذارد.

به دنبال معرفی رسمی بازی Life is Strange 2، صحبت‌های بسیاری در فضای مجازی درباره اینکه چرا شرکت دونت‌ناد اینترتیمنت (Dontnod Entertainment) تصمیم گرفته که در مسیری جدید، با یک داستان کاملا جدید، قدم بردارد، به جای اینکه دوباره به سراغ شخصیت‌های دوست‌داشتنی بازی اول یعنی مکس و کلوئی برود؟ به دنبال همین موضوع، این شرکت در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، ویدیوی جدیدی از بازی Life is Strange 2 منتشر کرده که در آن به شرح دلایل خود برای این تصمیم پرداخته است. این ویدیو که تقریبا ۱۰ دقیقه زمان دارد، شامل تصاویر پشت صحنه بسیاری از شرکت Dontnod و همچنین حضور تعدادی از توسعه دهندگان این استودیو می‌شود.

توسعه دهندگان استودیو دونت‌ناد اینترتیمنت در این ویدیو توضیح می‌دهند که برای آن‌ها، داستان بازی اول Life is Strange دارای پایانی قطعی و نهایی بود. بازگشت برای ادامه ماجراجویی دو شخصیت مکس و کلوئی صرفا بخاطر نحوه پایان بندی فصل اول بازی، بسیار مشکل بود. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را مشاهده کرده و درانتها نظرات خود را درباره تصمیم این استودیو با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
 
فصل اول از بازی موردانتظار Life is Strange 2 برای عرضه در تاریخ پنجم مهرماه ۹۷ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی (استیم) برنامه‌ریزی شده است.
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.