نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 شهریور 1399
ساعت 09:00

موعد انتشار Twin Mirror در تریلر گیم پلی جدید بازی مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدید گیم‌پلی بازی Twin Mirror، تاریخ عرضه این بازی برای اواخر سال 2020 تایید شد.

استودیو Dontnod Entertainment، اولین بار در سال 2018 از بازی Twin Mirror رونمایی کرد، عنوان داستان محور دیگری از این استودیو که با توجه به سوابق آن‌ها، این بازی نیز همواره به عنوان یکی از عناوین موردانتظار طرفداران مطرح بوده است. Twin Mirror در طول این چند سال البته با چند خبر تاخیر در عرضه هم مواجه شد و همچنین دوره‌های طولانی هم وجود داشت که هیچ خبر جدیدی درباره آن منتشر نمی‌شد. در هر صورت با توجه به این پیش‌زمینه، خبر مشخص شدن تاریخ عرضه نهایی به همراه گیم‌پلی تریلر جدید می‌تواند برای طرفداران خوشحال کننده باشد. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تریلر، Dontnod Entertainment حالا رسما روز 1 دسامبر (11 آذر) را به عنوان موعد عرضه بازی Twin Mirror اعلام کرده است. همچنین این بازی برخلاف عناوین قبلی این استودیو، به صورت اپیزودیک منتشر نخواهد شد و عرضه بازی در قالب یک نسخه کامل در روز انتشار است. پیرامون گیم‌پلی و داستان، بازیکن در این بازی کنترل یک خبرنگار سابق تجسسی به نام Sam را در اختیار می‌گیرد که برای مراسم تدفین دوست نزدیک خود به شهر محل زندگی سابق‌اش یعنی Basswood برمی‌گردد. او البته در این شهر متوجه موارد مشکوکی می‌شود و باید تلاش کند تا اسرار مختلفی که در این شهر وجود دارد را کشف کند. بازیکن در بازی حق انتخاب‌های مختلفی خواهد داشت که باعث تغییرات در روند داستان نیز می‌شوند.

بازی Twin Mirror در روز 1 دسامبر (11 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (فقط از طریق Epic Games Store) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.