نویسنده: فرزین احمدی شنبه، 18 اسفند 1397
ساعت 17:28

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های بازی Kingdom Hearts III

راهنما و لیست تروفی و اچیومنت‌های بازی Kingdom hearts 3

5 از 5

عنوان : Kingdom Hearts III
راهنمای تروفی‌های بازی kingdom hearts 3

میزان سختی نسبی برای کسب تروفی‌ها: 3/10

زمان تقریبی لازم برای کسب تروفی پلاتینیوم: 40 تا 50 ساعت 

تروفی‌های آفلاین: 46

تروفی‌های آنلاین: 0

تعداد تروفی‌های از دست دادنی: 0 (پس از پایان بخش داستانی، همه تروفی‌ها را با گردش در جهان بازی می‌توانید بدست آورید.) 

تروفی‌هایی که ممکن است گلیچ شده باشند: 0

آیا درجه سختی بازی بر روی کسب تروفی‌ها تاثیر می‌گذارد؟ نه؛ همه تروفی‌ها را می‌توان روی سختی آسان  بدست آورد

حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید تا تروفی پلاتینیوم آنلاک شود: 1

مقدمه

به راهنمای تروفی های Kingdom Hearts 3 خوش آمدید! در کمال آرامش و بدون تعداد زیادی محدودیت می‌توانید بازی را پلاتینیوم کنید . با این فهرست از تروفی ها می‌توانید بازی را به طور 100 درصد کامل کنید و هیچ کاری در بازی نیست که به درجه سختی خاصی نیاز داشته باشد. در هر درجه‌ای از سختی که مایلید بازی کنید. همچنین بعد از پایان بخش داستانی بازی، می‌توانید آزادانه در جهان بازی بگردید؛ بنابراین هیچ تروفی‌ای  از دست رفتنی نیست.  در زمان انجام بازی می‌توانید منتظر شما 358 کالکتیبل (245 گنج، 90 نشان شانس و 23 تا از بازی‌های کلاسیک Kingdom) و همچنین 81 نوع دشمن ، صورت های فلکی 9 ستاره و مجموعه ای کامل از دستورات آشپزی و  مواد اولیه لازم برای ترکیب آیتم‌ها باشید. شاید این ارقام به نظر دلهره آور برسند اما اگر راهنمای کالکتیبل‌ها را  دنبال کنید،  می‌توانید تمام یک یک جهان را با 50 عدد از این اشیا ظرف 20 دقیقه به پایان برسانید؛ چرا که همه آیتم‌ها بسیار به هم نزدیک بوده وهم‌چنین بسیار در دسترس هستند.  شما می توانید آمار همه آیتم‌ها را در gummy phone دنبال کنید، که پس از فتح اولین سیاره باز می شود. به دست آوردن هر 358 شی با کمک راهنمای کالکتیبل‌ها در طی دو ساعت ممکن خواهد بود.

گام اول : بازی را در هر سطحی که می خواهید بازی کنید. هر دشمنی را که با او روبرو می شوید شکست دهید.

 گام اول ساده است: فقط کافی است از بازی –در هر درجه سختی که هستید- لذت ببرید. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید انواع دشمنان هستند. در طول روند بازی از کنار دشمنانی که می بینید عبور نکنید، جلو رفته و تلاش کنید که از هر نوع، یکی را بکشید. برای تروفی “Know Thine Enemy“ به این کار نیاز دارید. هیچ تروفی مربوط به درجه سختی بازی و همچنین هیچ رکورد خاصی داخل بازی برای سطح "proud" وجود ندارد ( آنگونه که در بازی های قبلی موجود بود.) اگر میخواهید در سطح Proud بازی کنید، خیلی عالی خواهد بود. و اگر می خواهید در سطح easy بازی کنید، باز هم عالی است و تفاوتی وجود ندارد. هر درجه‌ای که از آن احساس خوبی می‌گیرید انتخاب کنید. ( طبیعتاً تروفی ها در درجه‌های پایین‌تر آسان‌تر هستند) تنها چیزی که متفاوت است این است که در سطح Proud شما برای باز کردن بن بست اسرار نیاز به نشان‌های شانس کمتری دارید اما به هر حال برای به دست آوردن تروفی باید تمام آنها را پیدا کنید.

دلیل آنکه کالکتیبل‌ها در گام اول گنجانده نشده‌اند این است که در بیشتر جهان‌ها شما نمی‌توانید آن‌ها را بار اولی که بازی طی می‌کنید به طور کامل به دست آورید.. این مساله به این خاطر است که بعضی از نواحی در اولین بار بازدید از آن‌ها، غیر قابل دسترسی‎اند. بعد از پایان هر جهان، همه چیز در آن دست‌یافتنی می‎شود. پس اگر بخواهید می‌توانید دوباره برای یافتن کالکتیبل‌ها، به جستجو در آن جهان بپردازید. همچنین شما می‌توانید راهنمای کالکتیبل‌ها را دنبال کرده هر آنچه می‌توانید را به دست آورید. سپس برای جمع‌آوری کالکتیبل‌هایی که بار اول موفق به دستیابی به آن‌ها نشده‌اید باز گردید. یا اینکه این کار را در گام دوم انجام دهید. هر طور که مایلید!

بعد از آنکه بازی را تمام کردید از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید بازی را سیو کنید یا خیر؟ گزینه ی بله را انتخاب کنید و یک سیو دستی جدید ایجاد کنید. این سیو یک آیکون تاج طلایی در لیست سیوهای شما خواهد داشت و وقتی که آن را از اول اجرا کنید شما را به پیش از رویارویی باfinal boss بازی قرار خواهد برد. در نتیجه می‌توانید آزادانه به گشت‌وگذار در دنیای بازی مشغول شوید. هیچ چیز از دست نمی رود.  Battle Portalها نیز بعد از پایان بخش داستانی باز می شوند(که شامل بعضی دشمن‌‌های پایان بازی خواهند بود.)

گام دوم: کالکتیبل‌ها ( گنج‌ها، نشان‌های شانس، بازی های کلاسیک پادشاهی و صور فلکی)

حالا که در بازی پیروز شده‌اید، به تمام جهان‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر تا الان در جهان‌های بازی به دنبال کالکتیبل‌ها نگشته‌اید حالا وقت انجام این کار است.
گنج ها صرفا جعبه‌هایی حاوی اشیا هستند. نشان‌های شانس آیکن‌های میکی موس هستند که شما باید از آنها عکس بگیرید. بازی های کلاسیک Kingdom، مینی گیم‌هایی هستند که در کمد گنج‌ها قرار دارند و در برخی مکان‌های دیگر نیز پیدا می‌شوند. صور فلکی نیز در فضای بیرونی سیارات قرار دارند، جایی که شما در آن به وسیله سفینه ی فضایی خود پرواز می‌‌کنید. بعد از به دست آوردن تمام مینی گیم‌ها مطمئن باشید که بالاترین امتیاز را از آن‌ها گرفته‌اید تا بتوانید به تروفی "Classically Trained" دست پیدا کنید.

گام سوم : تروفی های مینی گیم و Flantastic Seven

سراغ چهار تروفی مربوط به مینی گیم‌ها بروید : Centurion، Festive Dancer، Shield Shredder ،Datascrape. همچنین مینی گیم Flantastic Seven را بازی کنید. برای پیدا کردن موقعیت این مینی گیم‌ها به تروفی Flanmeister مراجعه کنید. آنها در حین اولین دور طی‌کردن بازی قفل بودند ولی الان باز شده‌اند. سخت‌ترین بخش در این گام، دومین Flash Course برای Datascraper است. از آنجا که شما باید تعداد زیادی دشمن را به سرعت بکشید به لول بالا و ابزار خوب نیاز خواهید اشت. اگر دچار مشکل هستید، این کار را تا زمانی که سطح 99 شما نیست به تاخیر بیندازید.

گام چهارم: باس Schwarzgeist  و سفینه گنج Gummi

 بخش کوچکی از گنج‌ها  در سفینه  Gummi شما متمرکز است. این همان سفینه‌ای است از آن برای که برای حرکت‌دادن کهکشان‌ها میان سیاره‌ها استفاده می‌کنید. برای  مبارزه با Schwarzgeist شما به سفینه ای با سرعت 200 نیاز دارید. Schwarzgeist در کهکشان Misty Stream قرار دارد. او بر روی یک گردباد سبز بزرگ در مرکز کهکشان نشسته است. به تروفی Thermosphere مراجعه کنید. بعد از شکست دادن این باس  شما به قدرتمند ترین سفینه یعنی Golden Highwind دست پیدا می‌کنید که دستیابی شما را به 20 گنج برای تروفی Salvager، بسیار سادهتر خواهد کرد. شما میتوانید گنج‌ها را با شکست‌دادن دشمنان سفینه ی gummi با رنگ A به دست آورید. سفینه  Golden Highwind به حدی قدرتمند است که رنک  A(و در نتیجه گنج‌ها) را در تمام مواقع تضمین می کند.

گام پنجم: مواد اولیه؛ در تمام مراحل آشپزی  excellent  دریافت کنید.

شما باید تمام مواد اولیه ( تروفی Cornucopia)  را پیدا کنید و از آنها برای تهیه ی غذا در اغذیه فروشی Twilight Town  استفاده کنید. امتیاز excellent  را در هر نوع بشقاب دریافت کنید برای تروفی Master Chef آنلاک شود.

گام  ششم: اسلحه ی Ultima و تروفی Synthesist

برای باز کردن دستورالعمل اسلحه  Ultima، شما باید 58 نوع از مواد اولیه مخصوص ترکیب‌کردن (synthesis)  را یافته باشید که احتمالاً تا این لحظه بواسطه گنج‌ها آن‌ها  را در اختیار خواهید داشت. بخش چالش‌برانگیز در ترکیب این مواد این است که شما به هفت + Orichalcum  نیاز دارید که سخت‌ترین آیتم‌هایی هستند که در طول بازی باید به دست آورید. همانطور که در بخش تروفی Ultima  Weapon آمده، شما باید  تمام آیتم های ویژه (Unique)  را ترکیب کنید تا تروفی Synthesist را آنلاک کنید؛ که این نیازمند مواد اولیه ی بسیاری است که شما باید از طریق گنج‌ها آن‌ها را بدست  آورده باشید.  البته آنها توسط دشمنان و همچنین در حین از بین بردن سنگ‌های فضایی به وسیله کشتی Gummi نیز در محیط رها می‌شوند.  

گام هفتم: لول 99 و جمع آوری نهایی 

تا اینجای کار احتمالاً به لول  99 رسیده اید. اما اگر نرسیده‌اید می‌توانید در Battle Gate‌ها ، لول خود را بالا ببرید.  Battle Gate واقع در Twilight Town  در محل سفر سریع به Mansion، گزینه خوبی برای به دست آوردن Xp است و می تواند بی نهایت بار تکرار شود( در هر دقیقه بیست هزار XP به شما می‌دهد.) اگر تروفی باقی مانده دیگری دارید به سراغش رفته و آن را به دست آورید. تنها چیزی که ممکن است باقی مانده باشد دومین کورس  Flash Tracer  است که در لول‌های پایین‌تر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ اما در لول 99 به دست آوردن آن بسیار ساده‌تر است.
 


KINGDOM HEARTS III Complete MasterTrophy guide Platinum Medal

KINGDOM HEARTS III Complete Master

تمام تروفی ها را باز کنید

تمام تروفی های بازی 3 Kingdom Hearts  را به دست آورید تا تروفی پلاتینیوم را آنلاک کنید ( نیازی به DCL نیست.)


A New Journey

Trophy guide Bronze Medal

A New Journey

ماجراجویی جدید خود را آغاز کنید

 

این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله ی آموزشی این تروفی آنلاک خواهد شد.


Clash of the GodsTrophy guide Bronze Medal

Clash of the Gods

به دل ماجراهای المپ بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله نخست این تروفی آنلاک خواهد شد.


A Wish at TwilightTrophy guide Bronze Medal

A Wish at Twilight

به دل ماجراهای Twilight Town بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله دوم این تروفی آنلاک خواهد شد.


Inseparable FriendsTrophy guide Bronze Medal

Inseparable Friends

به دل ماجراهای Toy Box بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله سوم این تروفی آنلاک خواهد شد.


Happily Ever AfterTrophy guide Bronze Medal

Happily Ever After

به دل ماجراهای Kingdom of Corona  بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله چهارم این تروفی آنلاک خواهد شد.


The Power of LaughterTrophy guide Bronze Medal

The Power of Laughter

به دل ماجراهای Monstropolis بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

 این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله پنجم این تروفی آنلاک خواهد شد.


An Act of True Love

Trophy guide Bronze Medal

An Act of True Love

به دل ماجراهای Arendelle بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

 این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله ششم این تروفی آنلاک خواهد شد.


Way of the PirateTrophy guide Bronze Medal

Way of the Pirate

به دل ماجراهای The Caribbean بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

  این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله هفتم این تروفی آنلاک خواهد شد.


Making a DifferenceTrophy guide Bronze Medal

Making a Difference

به دل ماجراهای San Fransokyo بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید. بعد از مرحله هشتم این تروفی آنلاک خواهد شد.


Home AgainTrophy guide Bronze Medal

Home Again

به دل ماجراهای  The Hundred Acre Wood بزنید و بخش داستانی را کامل کنید

 

Hundred Acre Wood  یک بخش اختیاری است . شما می توانید هر هنگام که خواستید بعد از به پایان رساندن جهان Monstropolis، به وسیله ی رفتن به اغذیه فروشی Twilight Town از آن دیدن کنید. در این مکان شما مرلین را ملاقات خواهید کرد و او به شما کتابی جادویی می‌دهد که شما را به Hundred Acre Wood می برد.  The Hundred Acre Wood جهان کوچکی است که تنها سه minigame دارد. پس از برنده شدن آن‌ها می‌توانید این تروفی را دریافت کنید.


The Hearts Joined to HisTrophy guide Bronze Medal

The Hearts Joined to His

هفت نگهبان نور را گردآوری کنید

 این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید.


No Matter WhatTrophy guide Bronze Medal

No Matter What

با Kariri تجدید دیدار کنید

 این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید.


The Battle to End All

Trophy guide Silver Medal

The Battle to End All

رویایی نهایی را با Master Xehanort  آغاز کنید

 

 این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید (رویارویی نهایی با باس مرحله آخر را آغاز کنید. درجه سختی بازی اهمیتی ندارد.)


Another Chapter ClosedTrophy guide Gold Medal

Another Chapter Closed

بازی را تمام کنید و بخش پایانی آن را ببینید

 

این تروفی به طور خودکار در بخش داستانی بازی به دست خواهد آمد و نمی‌توانید آن را از دست بدهید (بخش پایانی بعد از باس مرحله آخر را ببینید.)


Hidden KingsTrophy guide Gold Medal

Hidden Kings

نشان‌های شانس بخش Gummiphone را بدست آورید


Know Thine EnemyTrophy guide Bronze Medal

Know Thine Enemy

همه انواع دشمنان را در بخش Gummiphone  بکشید


No Stone UnturnedTrophy guide Silver Medal

No Stone Unturned

را بدست آورید Gummiphone گنج‌های بخش   


SynthesistTrophy guide Silver Medal

Synthesist

  انجام دهید Gummiphone همه سنتزها را در بخش 

 

برای کامل کردن بخش ترکیب‌کردن، شما باید تمام آیتم های موجود در Moogle Shop را حداقل یک بار ترکیب کنید ( که این شامل اسلحه ی Ultima Weapon  هم می شود.) این احتمالاً آخرین تروفی‌ای خواهد بود که آنلاک می‌کنید؛ چرا که شما برای ساختن همه چیز نیاز دارید تا مواد اولیه ی بسیاری به دست آورید. مواد اولیه می‌توانند به کمک سنگ‌های فضایی پرتاب شده توسط دشمنان به دست بیایند. شما همچنین بسیاری از آن‌ها را از کمد گنج‌ها به دست خواهید آورد که به هر حال آن را برای تروفی No Stone Unturned پیدا خواهید کرد.

در مجموع 88 آیتم در بخش ترکیب وجود دارد.شما ابتدا باید طرح‌های آنها را باز کنید. 20 طرح توسط باز کردن 20 عکس Moogle آنلاک می‌شوند (در Moogle Shopها می توانید آنها را پیدا کنید). 68 تای باقیمانده هم از طریق جمع آوری 58 ماده ی ترکیبی مختلف به دست می‌آیند. می‌توانید فرآیند آن را در
 Moogle Shop > Workshop > Collector’s Goals ببینید.

برای به دست آوردن تروفی شما به یک تیک نارنجی میکی موس در بخش Synthesis در Gummiphone  نیاز دارید.


One for the Books

Trophy guide Bronze Medal

One for the Books

قسمت Game Records را درGummiphone کامل کنید

 

قسمت Game Records در سمت راست پایین تلفن Gummi است. که لیستی از بعضی دست آوردهای مربوط به نبردها را نشان می‌دهد. برای تکمیل هر دسته نیاز دارید که یک آیکون میکی موس در آن دسته دریافت کنید. 


Tall Enough to RideTrophy guide Bronze Medal

Tall Enough to Ride

برای اولین بار ازنیروی attraction برای برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید

 

شما توانایی استفاده از attraction ها را در اولین جهان، المپ، باز می‌کنید. در حین مبارزه شما attraction ها را می‌بینید که در سمت چپ صفحه نمایش فعال شده و دکمه :triangle: برای شما به نمایش درمی‌آید؛ به این معنی که آماده  فعال‌سازی هستند. آن‌ها را وقتی که آماده‌اند فعال کنید و دشمنان را به وسیله ی آن‌ها از پای درآورید. تنها استفاده از حرکت کافی نیست، بلکه باید وقتی آن‌ها فعال هستند دشمنی را بکشید. همچنین اگر که هم تیمی شما دشمن را بکشد نیز به حساب نمی آید و برای دریافت تروفی حتماً باید خودتان این کار را انجام دهید.

attraction ها را با second form ها و سایر حرکات ویژه اشتباه نگیرید. attraction ها وسایل نقلیه‌ای هستند که می‌توانید آنها را ظاهر کنید. مثلاً :

  • Pirate Ship
  • Mad Tea Cups
  • Splash Run
  • Blaster Blaze
  • Mountain Coaster

HeartboundTrophy guide Bronze Medal

Heartbound

برای اولین بار ازنیروی link برای برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید

 

شما توانایی Link کردن را در جهان دوم یعنی Twilight Town به دست می‌آورید و یک بازی آموزشی را هم برای آن دریافت خواهید کرد.  دکمه ی :down: را فشار دهید تا از درون لیست توانایی های خود Link را انتخاب کنید. شما باید یک دشمن را به وسیله این توانایی بکشید تا تروفی را به دست آورید. برای مثال اولین توانایی Link  که بدست می‌آورید Meow Pow Balloon نام دارد که تروفی را برای شما به همراه می‌آورد.


Grand MageTrophy guide Bronze Medal

Grand Mage

برای اولین بار از Grand Magic استفاده کنید

 

Grand Magic در اولین جهان یعنی المپ برای شما باز می‌شود. در حین نبرد هنگامی که شما این جادو را به طور متوالی استفاده می‌کنید؛ در سمت چپ رد بنفش رنگی را می‌بینید که با  دکمه :triangle: برای شما فعال می‌شود. به طور مثال Waterza یک Grand Magic است که این تروفی را می‌توانید به کمک آن بدست آورید. به عکس زیر نگاه کنید تا ببینید که حرکت Grand Magic در صفحه ی بازی چه شکلی است.

kingdom hearts 3 trophy achievement guide 4
بر خلاف attraction ها، حرکات تیمی و حرکات second form که سبز هستند،  حرکات Grand Magic با رنگ نشان داده می‌شوند. آنچه آن‌ها را کمی چالش‌برانگیزتر می‌کند این است که شما باید به وسیله ی چنین حرکتی یک دشمن را بکشید. به نظر ساده می‌رسد اما این حرکات  کمتر از حرکات دیگر اجرا می‌شوند و اغلب هنگامی که شما دشمنی دارید که ضعیف شده است، هم تیمی هایتان او را می‌کشند. یکی از راه‌هایی که این مشکل را برطرف کنید این است که به منوی Customize بروید، دوستان خود را انتخاب کنید و Combat state آنها را به Hands-off تغییر دهید. البته به احتمال زیاد این اتفاق در روند طبیعی بازی می افتد. برای من باز کردن این تروفی تا زمانی که به جهان San Fransokyo برسم (تقریبا تا انتهای بازی )، طول کشید. اگر تروفی ای را توسط Grand Magic به دست نیاورده‌اید احتمالا دشمنی را به وسیله ی آن نکشته اید. برای اینکه این عمل اجرا شود، یک نوع جادو را روی دشمن‌تان به طور متوالی اجرا کنید.


KnightTrophy guide Bronze Medal

Knight

1,000 دشمن را شکست دهید

تا رسیدن به لول 99 به طور خودکار این تروفی را به دست خواهید آورد.


BishopTrophy guide Bronze Medal

Bishop

3,000 دشمن را شکست دهید

 تا رسیدن به لول 99 به طور خودکار این تروفی را به دست خواهید آورد.


Rook

Trophy guide Silver Medal

Rook

5,000 دشمن را شکست دهید

 تا رسیدن به لول 99 به طور خودکار این تروفی را بدست خواهید آورد. 


FlanmeisterTrophy guide Silver Medal

Flanmeister

تمام ماموریت های Seven mission ها را به اتمام برسانید

 

 Flantastic Seven  ها  موجوداتی سبز و حبابی شکل هستند که روی سرشان میوه دارند. در مجموع هفت تا از آنها وجود دارد که هر کدام در جهان متفاوتی هستند. آنها تنها وقتی تولید مثل می‌کنند که جهانی که در آن هستند کامل شده باشد بنابراین آن‌ها در اولین باری که بازی را طی می کنید وجود ندارند. تنها با بازی دوباره با آنها رو به رو می‌شوید. در اولین فرصت بعد از اینکه جهانی که آنها در آن زندگی می‌کنند را به پایان رساندید می توانید آن جهان را دوباره بازی کرده تا این موجودات را پیدا کنید.عکس زیر نشان می دهد که آنها چه شکلی اند.
Flantastic Seven  به شما minigame/ ماموریت‌هایی می‌دهند که برای به دست آوردن این تروفی کافی است که آن ها را با هر امتیازی به پایان برسانید ( اگر بخواهید می توانید بلافاصله در انجام آنها شکست بخورید.) نیازی نیست تا بالاترین امتیاز را به دست آورید و آن‌ها هم برای به دست آوردن تروفی پاداشی به شما نخواهند داد؛ اما اگر بالاترین امتیاز را بگیرید آنها میوه ی خود را به شما می‌دهند که برای  تروفی Cornucopia و تروفی Master Chef به آن‌ها ناز دارید. برای گرفتن میوه  آن‌ها که برای این تروفی‌ها مورد نیاز شما است باید حداقل یک بار بالاترین امتیاز را کسب کنید.

kingdom hearts 3 trophy achievement guide 3


SalvagerTrophy guide Bronze Medal

Salvager

از سفینه ی Gummi استفاده کنید تا 20 گنج به دست آورید

 

در حین پیشروی‌تان  در بخش داستانی بازی، به سه کهکشان مختلف می‌رسید. آنها نواحی میانی‌ای هستند که می‌توانند با جهان های دیگر ارتباط برقرار کنند و شما می‌توانید در فضای آن‌ها توسط سفینه خود، gummi، خود پرواز کنید.

برای مشاهده  لیست گنج‌ها در طول پرواز توسط سفینه gummi دکمه Options-Button > Information > Treasures را بفشارید.

شما گنج‌ها را با استفاده از نابود کردن دشمنان‌تان با رنک A توسط سفینه gummi به دست می‌آورید. در صفحه پاداش‌ها ، شما گنج را که یک آیکون سفینه ی gummi قرمز دارد، به دست خواهید آورد. آنها به لیست گنج‌های شما اضافه می‌شوند. 36 گنج در مجموع وجود دارد که شما به 20 تای آنها نیاز دارید. گرفتن رنک A با کشتن هر چه سریع‌تر دشمنان حاصل می‌شود. با اینکه این کار در ابتدا به نظر سخت می‌رسد اما بعد از شکست دادن Schwarzgeist بسیار ساده می‌شود. این مساله به این دلیل است که شکست Schwarzgeist سفینه ی Golden Highwind را برای شما باز می‌کند که به طرز شگفت‌آوری قدرتمند است و گرفت رنک A را بسیار ساده می‌کند.

بعد از شکست Schwarzgeist  شما می‌توانید کشتی Golden Highwind را مهیا کنید. در صفحه Embark به مسیر Setup > Main Ship > 2 x  :r2:> Golden Highwind بروید. و بعد به سمت هر کهکشان بروید و دشمنانی که با رنگ قرمز مشخص شده‌اند  را هر چه سریعتر شکست دهید. این کار را برای تمام دشمنانی که در کهکشان هستند، تا وقتی که به گنجی که آنجا قرار دارد دست پیدا نکرده‌اید تکرار کنید و سپس به سمت کهکشان بعدی حرکت کنید.
کهکشان اول شامل 10 گنج ، کهکشان دوم شامل 20 و کهکشان سوم شامل 6 گنج است


StargazerTrophy guide Bronze Medal

Stargazer

از سفینه ی gummi استفاده کنید تا عکس تمام صورت های فلکی را پیدا کنید


ThermosphereTrophy guide Gold Medal

Thermosphere

Schwarzgeist،  تهدید اقیانوس میانی، را از پای درآورید

 

Schwarzgeist  در کهکشان دوم یعنی Misty Stream قرار دارد. این باس در میان گردبادی سبز در وسط کهکشان پنهان شده است. این بخش ناحیه‌ای در فضا است که شما به وسیله ی سفینه ی gummi در آن پرواز می‌کنید. Schwarzgeist  یک سفینه فضایی است که باید آن را به کمک سفینه  gummi نابود کنید. مشکل اینجاست که وقتی شما به سمت گردباد حرکت می کنید به شما گفته می شود که سفینه ی شما برای نفوذ سرعت کافی را ندارد. شما به سفینه‌ای با سرعت حداقل 200 نیاز دارید.

 اگر نمی خواهید با gummi editor درگیر شوید، ساده‌ترین راه این است که از سفینه ی Endymion استفاده کنید. این سفینه با عکس گرفتن از صورت فلکی Endymion باز م‌ شود که در Misty Stream قرار دارد ( برای باز کردن آن تروفی Stargazer را ببینید.) بعد از آنکه از صورت فلکی عکس گرفتید، به  Options-Button > Information > Gummi Missions بروید  تا سفینه را رها کنید. حال شما می توانید به World Map > go to Embark Screen > Setup > Main Ship > 2 x :r2: > Endymion بروید.

این سفینه به طور پیش فرض دارای سرعت 200 است و به محض ورود شما به Misty Stream قابل استفاده است. شما می توانید با استفاده از آن  Schwarzgeist را از پیش رو بردارید.

به عنوان جایگزین اگر که شما در سطح Proud بازی می‌کنید، بهتر است که سفینه  gummi خود را بسازید. شما می‌توانید به Gummi Shop بروید و طرح‌هایی برای سفینه‌های بهتر  خریداری کنید. هم چنین به Gummi Editor بروید و ابزارهایی به نام Movement Gummis  را نصب کنید؛ از جمله این ابزارها موشک‌هایی است که سرعت سفینه را افزایش می‌دهند. این روش با اینکه پیچیده‌تر است به شما اجازه می‌دهد که سفینه خودتان را بسازید.

حالا به سراغ نبرد اصلی با این باس می‌ریم: مطمئن شوید که  سلاح  ویژه Repair Kit را ( در طول صفحه ی Embark) به همراه دارید. این سلاح به شما امکان می‌دهد تا سفینه  خود را هر 35 ثانیه یک بار ترمیم کنید. Schwarzgeist در ناحیه ی "سر" آسیب پذیر است. حمله را در آن نقطه متمرکز کنید. او سپر‌هایی را ایجاد می‌کند که به وسیله ی شلیک به آنها از بین می روند؛ اما این سپرها مرتباً باز تولید می‌شوند و من بهتر دیدم که آنها نادیده گرفته شوند تا تمرکز روی Schwarzgeist باشد. وقتی که این باس حمله می‌کند ، همیشه از  roll evasions استفاده کنید. اگر که ضعیف هستید فقط به چرخیدن ادامه دهید تا هنگامی که Repair Kit دوباره قابل استفاده شود و بتوانید توان خود را بازیابی کنید. این مساله به ویژه وقتی اهمیت دارد که او به سمت شما موشک و لیزر پرتاب کند. این کار ممکن است قدری طول بکشد اما الگوی حمله به باس همیشه یکسان است و شما به سرعت به آن عادت خواهید کرد.
در زیر موقعیت Schwarzgeist  را ( داخل گردباد بزرگ) می بینید.

kingdom hearts 3 trophy achievement guide 2

kingdom hearts 3 trophy achievement guide 2


CenturionTrophy guide Bronze Medal

Centurion

در Verum Rex: Beat of Lead حداقل 12000000 امتیاز ثبت کنید

جهان : Toy Box / منطقه : طبقه ی اصلی 3F کهکشان Toys

شما تنها وقتی می‌‌توانید این minigame را بازی کنید که جهان Toy Box  را برای بار اول طی کرده باشید. سپس باید به این جهان بازگردید و به نقطه سفر سریع  Galaxy Toys Main Floor 3F  بروید . به داخل Game Store بروید ( آنکه بر روی دیوارش شماره  999999 نوشته شده است.). در پایان فروشگاه درست در مرکز می‌توانید با یک کنترلگر بازی گفت‌وگو کنید. وقتی که به او نزدیک می‌شوید نور سبز رنگی ساطع می‌کند و با فشردن دکمه  :triangle: با او گفت‌و‌گو خواهید کرد. دراولین بار بازی تان در Toy Box، شما از قبل  Verum Rex را در video game store بازی کرده‌اید ولی امتیازی از بابت آن کسب نکرده‌اید. تنها با بازی دوباره در این جهان می توانید بالاترین امتیاز را کسب کنید و تروفی را به دست آورید.

استراتژی: کلید موفقیت برای به دست آوردن 12 میلیون امتیاز این است که یک خط Multiplier  دائمی بسازید و آن را تا آخر بازی ( حداقل تا رویارویی با آخرین باس) از دست ندهید. همچنین از کانتینرهای نفتی انفجاری برای کشتن دشمنان استفاده کنید چرا که در نهایت جایزه‌های trap kill  وsimultaneous kill را به دست خواهید آورد  که می‌توانید به کمک آنها  تا 2 میلیون امتیاز اضافه به دست آورید.

هنگامی که رقابت آغاز می‌شود، Gigas آبی  (ربات) را پیش از خود وارد نبرد کنید. با این حال، ما واقعا این Gigas آبی را نمی خواهیم. Gigas بنفش بسیار بیشتر کارآمد است؛ چرا که توپ آن دو برابر سریع تر شلیک می‌کند. پس پرش خود را به سمت چپ میدان پیش رو تقویت کنید در آنجا یک Gigas بنفش قرار دارد. از آن استفاده کنید، چرا که دشمنان را بسیار سریعتر از بین می‌برد. حال کلید موفقیت این است که دشمنان را هر چه سریع‌تر بدون از دست دادن Multiplier  با موفقیت بکشید. در سمت چپ میدان، جایی که رمپ به سمت بالا می‌رود بمانید. آنجا دو کانتینر نفتی انفجاری نزدیک به هم  وجود دارند. یکی در پایین رمپ و دیگری کمی بالاتر روی رمپ قرار دارد. شما باید از آنها به خوبی استفاده کنید! هنگامی که دشمنی در نزدیکی یک کانتینر قرار دارد به کانتینر شلیک کنید. چنین حمله‌هایی در نهایت به شما امتیاز بیشتری می‌دهد. همچنین این کار یک راه عالی برای بالا نگه داشتن خط  Multiplier  و simultaneous killهای شما است. به خاطر داشته باشید که تیراندازی‌های شما آهسته‌اند اما تنها یک شلیک کافی است تا کانتینر نفت منفجر شود. پس تنها چند لیزر به طرف کانتینر نفت شلیک کنید و توپ تیراندازی خود را دوباره به سرعت بر روی دشمن دیگری متمرکز کنید. با اینکار شما در عرض چند ثانیه هم کانتینر نفت را منفجر خواهید کرد هم بر روی دشمن دیگری متمرکز خواهید شد.

مثل تمام مینی گیم‌ها، این مینی گیم نیز به تمرین نیاز دارد. من در تلاش سومم تقریبا به 16 میلیون امتیاز رسیدم. شما در پایان جایزه مربوط زمان را نیز خواهید گرفت که یک میلیون امتیاز به شما اضافه خواهد کرد.


Festive Dancer

Trophy guide Bronze Medal

Festive Dancer

حداقل 70,000 امتیاز درFestival Dance  به دست آورید

جهان : Kingdom of Corona / منطقه : The Kingdom Thoroughfare

شما تنها در صورتی می توانید این مینی گیم را بازی کنید که یک بار جهان Kingdom of Corona را به اتمام رسانده باشید. سپس می‌توانید به سرعت به این جهان بازگردید و وارد The Kingdom Thoroughfare شوید. به میدان market بروید، جایی که در بخش داستانی در آن رقصیده‌اید و با راپونزل صحبت کنید. او به شما اجازه می‎دهد که دوباره رقص را اجرا کنید، با این تفاوت که این بار شما می‎توانید بالاترین امتیاز را بگیرید! در حین بخش داستانی بازی رقص برای شما امتیازی به همراه نمی‌آورد.
 
استراتژی :  هنگامی که شهروند، دایره  آبی دارد به وسیله دکمه  :x: و هنگامی که دایره  قرمز دارد به وسیله  دکمه :circle: با او برقصید. سپس دکمه  :square: را، روی سه دایره صورتی که نمایان می‌شوند فشار دهید. به سراغ نفر بعدی بروید، با آن‌ها برقصید، به طرف سه دایره صورتی بروید و کارهای  بالا را تکرار کنید. اگر که این کار ها را به درستی انجام دهید ، فشردن دکمه :square:  روی سه دایره صورتی به شما 3 ثانیه اضافه‌‌تر خواهد داد. دکمه‌ها را تنها زمانی فشار دهید که بر مرکز دایره  قرار دارید. پس شما مجموعاً سه بار باید دکمه را فشار دهید ( به ازای هر دایره یک بار.) اگر دکمه‌ها را به ترتیب اشتباه فشار دهید ممکن است جایزه را از دست بدهید. پس تلاش کنید که هیچ یک از دایره‌های صورتی را از دست ندهید و برای هر دایره تنها یک بار دکمه را فشار دهید.
هنگامی که برای رقص همراهی یافتید، شوک چپ را برای لحظه‌ای رها کنید این کار شما را به طور اتوماتیک در مسیر دایره‌های صورتی بعدی قرار می‌دهد. نگه داشتن شوک چپ ممکن است باعث شود که شما به جهت مخالف دایره‌های صورتی هدایت شوید. بازی خود به خود شما را در مسیر صحیح قرار می‌دهد، اما پس از نمایان شدن دایره‌های صورتی شما باید قدری شوک چپ خود را تنظیم کنید.

دکمه :triangle: را روی بشکه‌ها فشار ندهید! این کار باعث می شود زمان زیادی از دست بدهید. اولویت اول این است که با بیشترین تعداد ممکن از شهروندان برقصید تا بتوانید بیشترین تعداد جایزه‌ها را دریافت کنید. با دریافت بیش از 80 زنجیر شما می‌توانید مطمئن باشید که در نهایت بیش از 70,000 امتیاز به دست خواهید آورد.

تا زمانی که تنها یک ثانیه بر روی تایمر باقی بماند، برقصید. سپس (دکمه :triangle:) را فشار دهید تا همه برای رقص نهایی کنار هم بیایند. با اینکه زمان به پایان رسیده است اما به شما اجازه می‌دهد که این رقص را ادامه دهید. این کار به شدت خط Multiplier  شما را بهبود می‌دهد و 15,000 امتیاز یا بیشتر به شما می‌دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که (دکمه ی:x:) را بر روی دایره های آبی و (دکمه  :circle:) را بر روی دایره‌های قرمز فشار دهید. دکمه‌ها را وقتی بفشارید که در مرکز دایره قرار دارید چرا که ممکن است اگر بسیار زود یا بسیار دیر اقدام کنید، به حساب نیایند.


Shield ShredderTrophy guide Bronze Medal

Shield Shredder

حداقل 600,000 امتیاز در Frozen Slider به دست آورید

جهان: Arendelle / منطقه : The North Mountain, Mountain Ridge
 
شما تنها زمانی می توانید این مینی گیم را بازی کنید که جهان Arendelle را برای اولین بار طی کرده باشید. آنگاه شما می‌توانید دوباره به این جهان برگردید و به Mountain Ridge بروید. در مقابل قلعه یخی با دوستان خود صحبت کنید تا بتوانید Frozen Slider را بازی کنید.

استراتژی: بدون هیچ تصادفی از کوه لیز بخورید و تا می‌توانید کریستال جمع کنید. راه اینکه بالاترین امتیاز را بگیرید این است که Multiplier  خود را از دست ندهید. شما Multiplier  را با جمع کردن کریستال‌ها بدون اینکه تصادفی رخ دهد، بالا می‌برید. اگر تصادف کنید، Multiplier  را از دست می‌دهید. اگر این اتفاق افتاد بازی را نگه دارید و دوباره شروع کنید. تقریبا هیچ راه دیگری برای به دست آوردن بالاترین امتیاز نیست.
اگر بتوانید بدون تصادف روی کوه لیز بخورید باید به راحتی 600,000 امتیاز به دست بیاورید. من با اولین تلاش موفق شدم. من همیشه مسیر سمت چپ را انتخاب می کنم و به جای استفاده از ریل‌های هوایی روی زمین باقی می‌مانم.


DatascraperTrophy guide Bronze Medal

Datascraper

در هر دو کورس Flach Tracer رنک A را بدست آورید

جهان : San Fransoyko

دو کورس Flash Tracer وجود دارند که ما در اینجا به بیان موقعیت و استراتژی لازم برای گذراندن آنها می‌پردازیم. ابتدا با کورس ساده‌تر شروع می‌کنیم:

اولین موقعیت: The City, South District: به بخش Fast Travel در South District بروید. هنگامی که فرود آمدید بلافاصله به  سمت چپ خود نگاه کنید. آنجا  دروازه‌ای بزرگ مشرف به خیابان‌ها می‌بینید. در بالای دروازه می‌توانید با یک NPC صحبت کنید تا وارد این کورس شوید.

اولین استراتژی: ( برای رنک A به 60,000 امتیاز نیاز دارید.)
همه چیز به سرعت بستگی دارد. اصلا منحرف نشوید. تنها از کافی است از همان تعداد اندک حلقه‌هایی که در مسیر مستقیم شما قرار دارند عبور کنید و هر چه سریع تر به پایان مسیر برسید. در ابتدا به حلقه‌هایی که اطراف قطب‌ها آویزان شده‌اند توجهی نکنید. گرفتن آنها به امتیازی که بابت زمان از دست می‌دهید نمی‌ارزد.  برای اولین گروه دشمنان ( دکمه :x:) را استفاده کنید تا در حین سقوط خود با زمین برخورد کنید. این کار بیشتر آنها را از بین می‌برد. برای جنگیدن با آنهایی که باقی مانده‌اند خودتان را به دردسر نیندازید. تنها رو به جلو به سمت ریل‌ها حرکت کنید تا زمان بیشتری به دست آورید. هنگام حرکت روی ریل‌ها ( دکمه  :triangle:) را فشار دهید تا از ریلی به ریل دیگر بپرید و حلقه های بیشتری به دست آورید. تلاش کنید  هیچ حلقه‌ای را از دست ندهید تا هنگامی که روی یک توپ بزرگ فرود بیایید. به یاد داشته باشید که کشتن دشمنان 500 امتیاز به همراه دارد. حلقه‌ها را بگیرید و دشمنانی که در مسیرتان قرار دارند را نیز بکشید اما وقت خود را با قل خوردن به جلو و عقب تلف نکنید. هنگامی که با توپ خود به انتهای مسیر حلقه‌ها می رسید، پایین بیایید و مستقیما از ساختمان بالا بروید. تمام حلقه‌ها را بگیرید اما تیربار دشمن را نادیده بگیرید. در آخرین مرحله شما باید از هواپیما استفاده کنید ( با دکمه‌های :r1::square:) و در حالی که سرعت خود را تا حد امکان بالا نگه داشته اید، تمام حلقه‌ها را در مسیر خود بگیرید. زمان نهایی من 2:39 بود و باعث شد که بتوانم 25000 امتیاز از زمان، 37,050 امتیاز Data Count و در مجموع 62,050 امتیاز بگیرم.

دومین موقعیت: روی ساختمان بلند با خطوط آبی نئون در اطراف آن: همچنین آنجا، در اطراف ساختمان آبی، اشیا پرنده ای هم دیده می شوند که از دور هم به سادگی دیده می شوند. با NPC  روی ساختمان صحبت کنید تا وارد کورس شوید.

دومین استراتژی: ( 75,000 امتیاز برای A-Rank نیاز دارید): این کورس هم مانند قبلی بسیار به زمان وابسته است. یک keyblade  با magic stats قوی  و همچنین تجهیزاتی که به کمک آنها بتوانید magic stat خود را بالا ببرید تهیه کنید. در بخش اول پروازتان مطمئن باشید که تمام حلقه‌ها را می‌گیرید (می‌توانید به راست و چپ قل بخورید و به سرعت تغییر جهت دهید.) همواره شلیک کنید تا هدف‌هایی که در آسمان هستند را نابود کنید. هنگامی که با دشمنی رو به رو شدید از Thundaga برای کشتن او استفاده کنید ( در منوی تنظیمات آن را به دکمه‌ای نسبت دهید.) همچنین یک  Hi-Ether ( یا Ether نرمال ) تهیه کنید تا بتوانید جادو را دوباره پر کنید. دشمنان باید تنها با یک بار استفاده از Thundaga  بلافاصله نابود شوند. اگر به مشکل برخوردید battle gate بعد از بخش داستانی را دوباره بازی کنید تا لول خود را بالا ببرید. توانایی high-jump را هم از منوی توانایی‌های خود انتخاب کنید تا بتوانید در طول حرکت‌تان روی ریل حلقه‌هایی که در ارتفاع بلندی قرار دارند را هم بگیرید. در نهایت بر روی آخرین پشت بام که دشمنان زیادی روی آن قرار دارند، می توانید از  carousel attraction  برای از میان برداشتن آنها استفاده کنید و آنهایی که باقی مانده‌اند را نیز به وسیله ی Thundaga  نابود کنید.


DreadnoughtTrophy guide Silver Medal

Dreadnought

Leviathan را تا حد ممکن قدرتمند کنید

جهان :  The Caribbean

Leviathan کشتی شما در جهان The Caribbean است. شما باید تا لحظه ای  که به Port Royal برسید، در این جهان  بازی کنید. آنجا در طی بخش داستانی بازی با گرفتن خرچنگ‌ها، نسخه ی پیشرفته تر کشتی را به دست خواهید آورد.

بعد از این مرحله شما کشتی خود را با گرفتن خرچنگ‌های بیشتر ارتقا می‌دهید.خرچنگ‌ها را به طور طبیعی وقتی که کشتی دشمن را نابود می‌کنید به دست می‌آورید. فقط کافی است در دریا به پیش برانید و هر کشتی‌ای را که با آن برخورد کردید نابود کنید. بالاترین لول برای Laviathan لول 9 است. خرچنگ‌هایی که از کشتی دشمنان به دست می‌آورید به طور خودکار به شکل نوعی XP  برای کشتی شما ذخیره می‌شوند و بعد از رسیدن به تعدادی مشخص کشتی شما ارتقا می‌یابد.بر روی کشتی شما نقشه‌ای قرار دارد که از طریق آن می‌توانید بفهمید که چند خرچنگ دیگر برای ارتقا بعدی لازم است. این کار در مجموع یک ساعت و نیم وقت من را گرفت. شما می توانید این تروفی را با تروفی True Captain، برای غرق کردن 200 کشتی دشمن،  یکجا انجام دهید کنید که هر دو تا رسیدن کشتی‌تان به لول 9 به طور خودکار سر راه شما قرار خواهند گرفت. 


True CaptainTrophy guide Bronze Medal

True Captain

200 کشتی دشمن را درCaribbean غرق کنید

جهان :  The Caribbean

شما به طور معمول این را در مسیر تروفی Dreadnought می بینید. در جهان Caribbean تنها، با کشتی خود در دریا برانید و هر کشتی دشمنی را که به آن برخوردید نابود کنید. از بین بردن 200 کشتی برای من یک ساعت طول کشید.


Say Cheese!Trophy guide Bronze Medal

Say Cheese!

اولین عکس خود را بگیرید

 

شما مود عکاسی را پس از شکست دادن اولین باس، دردومین جهان یعنی Twilight Town  باز خواهید کرد. همان لحظه‌ای که آن را باز کردید وارد یک دوره آموزشی خواهید شد. Touchpad را فشار دهید تا وارد مود عکاسی شوید و به کمک (دکمه ی :r1:) عکس بگیرید.


Lasting Memories

Trophy guide Bronze Medal

Lasting Memories

50 عکس بگیرید

 

شما مود عکاسی را پس از شکست دادن اولین باس، دردومین جهان یعنی Twilight Town  باز خواهید کرد. در همان لحظه‌ای که این مود را باز کردید وارد یک دوره آموزشی خواهید شد. Touchpad  را فشار دهید تا وارد مود عکاسی شوید و به کمک (دکمه ی :r1:) عکس بگیرید. این کار را 50 مرتبه تکرار کنید. شما میتوانید یک عکس را 50 بار پشت سر هم ثبت کنید. هنگامی که شمارنده  سمت راست بالای صفحه به 50 از 100 برسد، تروفی برای شما باز می‌شود.


CornucopiaTrophy guide Bronze Medal

Cornucopia

تمام انواع مواد اولیه را جمع آوری کنید

 

مواد اولیه در سراسر جهان که در هنگام Flantastic Seven تهیه و از Moogle Shop خریداری شده‌اند، پیدا می‌شوند. بر مبنای عملکرد شما در مغازه، تعداد بیشتری از آنها شامل حراج می‌شوند. البته شما نمی‌توانید همه آن‌ها را خریداری کنید و باید بعضی از آنها را خودتان پیدا کنید. اگر شما به اندازه ی کافی به آنها نزدیک شوید نور سبزی را در اطراف آن‌ها می‌بینید. همه سیاره‌ها را به دقت بگردید تا بتوانید تمام مواد اولیه‌ای را که در مسیر شما قرار دارد بردارید و ماموریت  Flantastic Seven را انجام دهید ( به تروفی Flanmeister مراجعه کنید.)


Full CourseTrophy guide Bronze Medal

Full Course

 اولین درجه excellent خود را هنگام آشپزی دریافت کنید

به تروفی Master Chef مراجعه کنید


Master ChefTrophy guide Silver Medal

Master Chef

هنگام پخت هر نوع غذایی درجه excellent را دریافت کنید

 

آشپزخانه را می توانید  در Twilight Town (جهان دوم)، پیدا کنید. به Bistro  بروید و با میز جلویی گفت‌وگو کنید، آنگاه موش کوچکی را می‌بینید که شما را به آشپزخانه دعوت می‌کند و شما می‌توانید در آنجا هر غذایی که خواستید را درست کنید. برای پخت یک غذا شما باید مواد لازم برای آن را به همراه داشته باشید. برای گرفتن امتیاز کامل شما باید تمام دستورالعمل‌هایی را که روی صفحه می‌بینید مو به مو اجرا کنید. هر وعده غذا یک مینی گیم به همراه خود دارد که میتوانید از آن excellent بگیرید.


Muscle MemoryTrophy guide Bronze Medal

Muscle Memory

در یکی از مینی گیم‌های Classic Kingdom برای بار دوم بالاترین امتیاز را بگیرید

به تروفی Classically Trained مراجعه کنید


Classically TrainedTrophy guide Silver Medal

Classically Trained

در همه مینی گیم‌های Classic Kingdom بالاترین امتیاز را کسب کنید

 

در مجموع 23 مینی گیم Classic Kingdom وجود دارند. Classic Kingdom ها معمولا در Treasure Chests پیدا می‌شوند. همچنین چهارتا از آنها بر روی برد پیام‌ها در Twilight Town، در کنار Map Chest در میدان مارکت قرار دارند. یکی دیگر هم تنها پس از به پایان رساندن جهان Twilight Town به دست می‌آورید. باقی نیز در Treasure Chest قرار دارند.

موقعیت مینی گیم‌های Classic Kingdom در راهنمای کالکتیبل‌ها نیز آمده است. راهنما را دنبال کنید و تمام آن‌ها را به دست آورید.

خلاصه ی موقعیت ها :

  • #1 =(Twilight Town (complete this world
  • #2-5 =(Twilight Town (from message board in town square
  • #6 = Toy Box Treasure #29
  • #7 = Toy Box Treasure #13
  • #8 = Toy Box Treasure #24
  • #9 = Kingdom of Corona Treasure #9
  • #10 = Kingdom of Corona Treasure #22
  • #11 = Kingdom of Corona Treasure #24
  • #12 = Monstropolis Treasure #10
  • #13 = Monstropolis Treasure #19
  • #14 = Arendelle Treasure #8
  • #15 = Arendelle Treasure #14
  • #16 = Arendelle Treasure #7
  • #17 = The Caribbean Treasure #4
  • #18 = The Caribbean Treasure #10
  • #19 = The Caribbean Treasure #13
  • #20 = The Caribbean Treasure #47
  • #21 = San Fransokyo Treasure #35
  • #22 = San Fransokyo Treasure #34
  • #23 = San Fransokyo Treasure #36

Blademaster

Trophy guide Bronze Medal

Blademaster

یک keyblade با بیشترین قدرت به دست آورید

 

برای رساندن یک keyblade به بالاترین قدرت باید آن را توسط synthesis در Moogle Shop ارتقا دهید. لول 10، بالاترین لول برای یک keyblade است. شما مواد مورد نیاز را در Treasure Chests می‌یابید؛ اما بعضی از سنگ‌های فلزدار نیز از نابود کردن سنگ‌های فضایی به وسیله سفینه به دست می‌آیند.تمام کالکتیبل‌ها را دریافت کنید و در این صورت تمام مواد مورد نیاز را خواهید داشت.


Ultima WeaponTrophy guide Silver Medal

Ultima Weapon

اسلحه ی Ultima را بسازید

Ultima Weapon بهترین اسلحه ی موجود در بازی است و در عین حال سخت ترین اسلحه ای که می توان به آن دست یافت.
دستورالعمل برای باز کردن اسلحه ی Ultima Weapon:
58 ماده ی ترکیب را پیدا کنید. آمار این ترکیب‌ها را در Moogle Shop  در آدرس Workshop > Collector’s Goals > Obtain 58 different synthesis materials می‌توانید بیابید. 

برای ساختن Ultima Weapon به هفت  +Orichalcum، دو Wellspring Crystal، دو Lucid Crystal و دو Pulsing Crystal نیاز دارید


Leveled OutTrophy guide Silver Medal

Leveled Out

Sora را به  لول 99 ارتقا دهید

 

Sora شخصیت اصلی بازی شما است. شما با شکست دادن دشمنان به لول بعد می‌روید.سریع‌ترین روش برای این کار این است که Battle Gateها را بعد از بخش داستانی بازی کنید ( آنها تنها در صورتی باز می‌شوند که شما بازی را تمام کرده باشید.) پس از بخش داستانی از شما خواسته می‌شود که بازی را به صورت دستی سیو کنید. حتماً این کار را انجام دهید؛ اگر ذخیره‌سازی به درستی انجام شده باشد شما باید یک آیکون طلایی تاج در کنار آن در لیست ذخیره‌های خود ببینید. این سیو را لود کنید تا به قبل از رویایی با با باس نهایی برگردید. حالا شما تمام Battle Gate ها را در سراسر سیارات باز کرده‌اید.

یکی از سریع ترین Battle Gate ها  برای به دست آوردن Twilight Town ،XP است. این Battle Gate در نقطه Fast Travel به Old Mansion قرار دارد. شما از این طریق در هر دقیقه 20,000 Xp دریافت می‌کنید.
این بهترین روشی است که من تا به اینجا پیدا کرده‌ام. شما می توانید این Battle Gate را تا ابد تکرار کنید. دشمنان همیشه دوباره ظاهر شده و شما در زمانی کوتاه به مرحله ی 99 می رسید

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.