نویسنده: سینا محمدی یکشنبه، 19 شهریور 1396
ساعت 01:47

انتظارات بازی مگ از نمایشگاه TGS 2017

5 از 5

عناوین مورد انتظار نمایشگاه TGS 2017

پس از E3 و رویداد Gamescom تنها می‌توان به نمایشگاه TGS 2017 چشم دوخت. با ناامیدی مخاطبان از گیمزکام 2017، Tokyo Game Show تنها بستری است که می‌تواند انتظار بازیکنان را برآورده کند. برگزاری نمایشگاه TGS 2017 از تاریخ 21 تا 24 سپتامبر (30 شهریور تا 2 مهر) به طول می‌انجامد و با توجه به نزدیک بودن این رویداد تصمیم گرفتیم تا عناوین مورد انتظار این نمایشگاه را مورد بررسی قرار دهیم. با بازی مگ همراه باشید.

توجه: این لیست از ترتیب خاصی پیروی نمی‌کند.

Metroid Prime 4

Most Anticipated Games of TGS 2017 1

سری متروید از بزرگترین آثار عرضه شده در این صنعت است که با انتشار بر روی پلتفرم‌های نینتندو به مجموعه‌ای نامدار تبدیل شد. پس از سال‌ها دوری مخاطبان از ساموس، حال 3DS و نینتندو سوییچ تنها ایستگاه‌های عبور به کهکشانی اسرارآمیز هستند و این سفر از طریق Metroid Samus Returns و Metroid Prime 4 عملی خواهد شد. Metroid Samus Returns با ذات اصیل مترویدوانیایی خود گزینه مناسبی برای دارندگان 3DS خواهد بود و از طرفی دیگر بازی Metroid Prime 4 عنوانی جذاب برای نشان دادن توانایی‌های نینتندو سوییچ است. نمایش یک گیم‌پلی کوتاه از Metroid Prime 4 می‌تواند تاثیر زیادی بر روی فروش نینتندو سوییچ داشته باشد و خرید این کنسول را به انتخاب اول طرفداران اکشن ادونچر تبدیل کند.

Travis Strikes Again No More Heroes

Most Anticipated Games of TGS 2017 2

«گویچی سودا»، ملقب به «Suda 51» در سال گذشته خبر ساخت نسخه‌ای جدید از No More Heroes را تایید کرد. این اثر که تنها با عنوان No More Heroes جدید شناخته می‌شد، Travis Strikes Again No More Heroes نام گرفت و با معرفی خود طرفداران این مجموعه را به وجد آورد. «گویچی سودا» با فضای ذهنی همیشگی خود بازگشته تا در کنار خلق یک عنوان انحصاری جذاب، نوآوری‌های جدیدی در سبک هک اند اسلش ایجاد کند. به گفته «سودا 51» در صورت موفقیت این عنوان، ساخت نسخه سوم No More Heroes نیز کلید خواهد خورد تا بتوان در سفرهای بیشتری تراویس را همراهی کرد.

Hideaki Itsuno New Project

Most Anticipated Games of TGS 2017 3

«هیدئاکی ایتسونو» در موفقیت سری DmC بی‌تاثیر نبوده و با کارگردانی نسخه‌های دوم، سوم و چهارم سری Devil May Cry نقش مهمی در محبوبیت این عنوان داشت، ضمن آنکه Dragon’s Dogma از دیگر عناوین مهم او به شمار می‌رود. «ایتسونو» بیان کرد که در سال 2017 به رونمایی از عنوان جدید خود خواهد پرداخت، اما عدم معرفی بازی او در E3 2017 وی را به عذرخواهی از طرفداران وادار کرد. با توجه به گفته‌های «ایتسونو» فرآیند ساخت بازی به خوبی دنبال می‌شود و می‌توان به این اثر امید داشت. طبق برخی از شایعات، این عنوان می‌تواند به سری Devil May Cry ارتباط داشته باشد، امری که در صورت صحت یافتن، زمینه‌ساز ورود دانته به نسل هشتم خواهد بود.

Final Fantasy VII Remake

Most Anticipated Games of TGS 2017 4

از زمان معرفی بازی Final Fantasy 7 Remake تا کنون چیزی حدود دو سال می‌گذرد و در این بین هرگز تاریخ انتشار آن از سوی اسکوئر انیکس اعلام نشده. نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 که به زعم بسیاری از طرفداران، برترین عنوان سری است توسط آنریل انجین 4 در دست ساخت قرار دارد و تنها برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در این عنوان بازسازی شده تنها شاهد ارتقای گرافیکی نخواهیم بود و طبق گفته کارگردان بازی، «تتسویا نومورا»، تغییراتی در گیم‌پلی آن اعمال خواهد شد تا با اثری جذاب و ارزشمند روبه رو شویم.

Shenmue III

Most Anticipated Games of TGS 2017 5

با گذشت چندین سال از تاریخ عرضه Shenmue 2 آرزوی طرفداران به واقعیت تبدیل شد و معرفی دنباله این عنوان بسیاری از بازیکنان را شگفت‌زده کرد. انتشار یک ویدیو از گیم‌پلی بازی Shenmue 3 و مشاهده چگونگی روند بازی مطمئنا لذت زیادی برای طرفداران این مجموعه خواهد داشت. انتظار داریم تا در نمایش بعدی این عنوان، نواقص موجود در انیمیشن‌های بازی برطرف شده و دقایقی کوتاه از گیم‌پلی آن در اختیار مخاطبان قرار گیرد. انتظارات از شنمو 3 بسیار بالاست و امیدواریم تا ضعف‌های موجود در بازی به اثر نهایی راه پیدا نکنند.

Deep Down

Most Anticipated Games of TGS 2017 6

بازی Deep Down از اولین عناوینی بود که به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد و در کنفرانس رونمایی سونی از این کنسول به نمایش درآمد. اطلاعات محدودی از بازی در دسترس است که این امر قضاوت درباره کیفیت نهایی آن را دشوار می‌کند. Deep Down در ابتدا به عنوان یک اثر Free to Play معرفی شد و پس از آن در خوابی عمیق فرو رفت. اتمسفر عنوان کپکام بی‌شباهت به دارک سولز نیست و حتی رگه‌هایی از عنوان Dragon’s Dogma نیز در آن به چشم می‌خورد. پروسه ساخت Deep Down بیش از اندازه طولانی شده و تغییر ماهیت آن از عنوانی Free to Play به یک اثر کامل دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

Kingdom Hearts III

Most Anticipated Games of TGS 2017 7

Kingdom Hearts مجموعه کوچکی نیست و در میان عناوین نقش آفرینی از محبوبیت بالایی برخوردار است. بازی Kingdom Hearts 3 همانند دیگر نسخه‌های سری بدون هیچ گونه شعار تبلیغاتی معرفی شد، اما طولانی شدن روند ساخت آن کمی طرفداران را آزرده کرده است. «تتسویا نومورا» با تلاش به کارگردانی دو عنوان Kingdom Hearts 3 و Final Fantasy 7 Remake می‌پردازد و با چالش‌های زیادی مواجه است. تقابل دنیای اسکوئر انیکس با جهان دیزنی جذابیت زیادی به همراه دارد و این عامل در کنار جلوه‌های بصری نسل هشتم زیبایی بیشتری به خود می‌گیرد.

Untitled Sucker Punch Project

Most Anticipated Games of TGS 2017 8

ساکر پانچ به واسطه عناوین Sly و Infamous محبوبیت زیادی کسب کرد و نمادهای نسبتا قابل توجهی به کنسول‌های سونی هدیه داد. هم‌اکنون این استودیو بر روی عنوانی نامشخص کار می‌کند که حدس و گمان‌های زیادی پیرامون آن شکل گرفته است. با گسترش ژانر مخفی کاری، معرفی نسخه‌ای جدید از Sly با مکانیک‌های تاریخ مصرف گذشته، انتخابی نامعقول است و اثر معرفی نشده این استودیو احتمالا با Sly رتباطی نخواهد داشت. با توجه به اینکه ساکر پانچ در هر نسل یک IP جدید خلق کرده، انتظار می‌رود که چنین تصمیمی برای عنوان جدید خود اتخاذ کرده باشد.

Ninja Gaiden Sequel

Most Anticipated Games of TGS 2017 9

تیم نینجا با ساخت Nioh موفق شد یکی از برترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 را خلق کند و این در حالی بود که مرد شماره یک این استودیو یعنی «تومونوبو ایتاگاکی» مدت‌ها قبل این استودیو را ترک کرد، موضوعی که آینده Ninja Gaiden را به خطر انداخت و موجب تنزل یافتن سطح کیفی این مجموعه شد. با انتشار Yaiba Ninja Gaiden Z مبارزات این سری از فرم همیشگی خود فاصله گرفت و خاکسترهای باقیمانده از این مجموعه را به نابودی کشاند. در شرایطی که اطمینان حاصل کردن از کیفیت عناوین این سری به امری دشوار بدل شده بود، تیم نینجا عنوان Nioh را از منجلاب سکوت بیرون آورد و روحی دوباره به کالبد آن دمید. Nioh پس از انتشار بازخوردهای مثبتی دریافت نمود و با عملکرد موفق خود بسیاری از مخاطبان را به سرنوشت Ninja Gaiden امیدوار کرد. با انتشار خبری در سال گذشته که از بازگشت Ninja Gaiden حکایت داشت، معرفی نسخه جدید Ninja Gaiden محتمل به نظر می‌رسد و نمایشگاه TGS 2017 جایگاه مناسبی برای رونمایی آن خواهد بود.

The Last of Us Part II

Most Anticipated Games of TGS 2017 10

ناتی داگ با انتشار The Last of Us جوایز زیادی کسب کرد و این اتفاق در شرایطی رخ داد که گیم‌پلی بازی، تجربه‌ای ناخوشایند ارائه می‌داد و با مشکلات زیادی همراه بود. رونمایی از قسمت دوم این اثر خبری غیرمنتظره بود و در کنار معرفی God of War و Red Dead Redemption 2 به مهمترین اخبار سال گذشته تبدیل شد. بازی The Last of Us Part II وقایع پس از نسخه پیشین را روایت می‌کند و بر روی شخصیت الی تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت. دنیای TLOU Part II ویژگی‌های یک بازی آخرالزمانی را در خود جای داده و به نظر تم تاریک‌تری به خود گرفته است. انتظار می‌رود تا ویدیویی از گیم‌پلی این اثر به نمایش درآمده و روندی خوش‌ساخت‌تر برای مخاطبان تدارک ببیند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.