نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 11 شهریور 1397
ساعت 18:39

راهنمای پیدا کردن تمام مجلات در بازی Detroit: Become Human مطلب ویژه

3 از 5

در این مقاله راهنمای مربوط به پیدا کردن یکی از آیتم‌های کالکتیبل در بازی Detroit: Become Human را برای شما خوانندگان بازی‌مگ گردآوری کرده‌ایم

به منظور کسب تروفی BOOKWORM در بازی Detroit: Become Human شما باید 46 آیتم کالکتیبل که در واقع مجله هستند را پیدا کنید. پیدا کردن مکان تمام مجلات در اولین دو از بازی تقریبا غیرممکن است زیرا دسترسی به برخی از آن‌ها به تصمیمات شما در طول بازی بستگی دارد. تعدادی از مجلات بازتاب اعمال شما در بازی هستند؛ بدین معنا که اگر شما در جایی تصمیم A را بگیرید مجله‌ی A را خواهید یافت و اگر در همان نقطه تصمیم B را بگیرید بازی مجله‌ی B را به شما اعطا خواهد کرد (دقیقا در همان مکانی که مجله‌ی A را پیدا کردید). در این راهنما تمام کارهایی که باید برای پیدا کردن 46 مجله انجام دهید نوشته شده است. تاجایی که می‌توانید با یک دور بازی کردن مجلات را پیدا کنید سپس هرآنچه باقی می‌ماند را با استفاده از قابلیت Chapter Select بدست بیاورید. برای برخی از مجلات لازم است بخش‌هایی از بازی را مجددا انجام دهید.

اگر مجله‌ای را که به تصمیم شما بستگی داشت از دست داده باشید باید تمام چپترها را از نقطه‌ای که تمام تصمیمات مهم مربوط به آن مجله آغاز می‌شوند مجددا بازی کنید. شما نمی‌توانید چپترهایی که در این بین وجود دارند را رد کنید چون در این صورت تغییری در این مسیر ذخیره نخواهد شد. پس از پیدا کردن مجله‌ی موردنظر خود، می‌توانید بلافاصله از بازی خارج شوید، مجله را در منوی Extras مشاهده خواهید کرد و این برای دریافت تروفی کافیست. هرچند اگر قصد دارید فلوچارت (نمودار تصمیمات) مربوطه را به صورت صد درصد تکمیل نمایید باید چپتر را تا انتها بازی کنید تا مجله در فلوچارت نیز ثبت شود (بلافاصله پس از پیدا کردن مجله از محیط بازی خارج نشوید). به یاد داشته باشید که در حین جستجو برای مجلات به وسیله‌ی انتخاب چپترهای مختلف، گزینه‌ی Save Feature فعال باشد تا فلوچارت نیز به صورت صد درصد نکمیل گردد.

در این راهنما مجلات با ترتیب زمانی وقوع چپترها فهرست شده‌اند، با همان ترتیب اعداد و اسامی که در منوی Extras نیز می‌توان مشاهده کرد. در این منو همیشه قادر خواهید فهرست مجلات را بررسی کنید و ببیند که کدامیک را جا انداخته‌اید. همچنین در نمودار تصمیمات هر چپتر نیز می‌توان مجلات را بررسی کرد، در آن منو نیز اسامی مجلات مربوط به آن چپتر نوشته شده است. 

نکته‌ی مهم: شما باید تمام صفحات مجله و هر دو طرف جلد آن را مشاهده کنید. اکثر مجلات دو جلد متفاوت دارند. انگشت خود را بر روی تاچ‌پد به سمت پایین بکشید تا تمام صفحات خوانده شوند و همچنین با کشیدن انگشتتان به سمت راست جلد دیگر یک مجله را مشاهده کنید. با وجود آنکه هر دو جله مربوط به یک مجله می‌شوند اما بازی هرکدامشان  را به عنوان یک کالکتیبل متفاوت محسوب خواهد کرد.

فهرست مجلات در هر چپتر به همراه توضیحات مربوط به هرکدام:

چپتر Shadows of Color

  • مجله‌ی شماره‌ی 10 - Tech Addict: Secrets of Androids
  • مجله‌ی شماره‌ی 19 - Green Earth: Climate Change-Up

توضیح: زمانی که برای اولین بار کنترل مارکوس را در دست می‌گیرید، می‌توانید این مجله را بر روی نیمکتی که در سمت راست پارک قرار دارد پیدا کنید. با استفاده از دکمه‌ی PS4 Controller R2برای پیدا کردن مجله به بررسی محیط بپردازید (مجله به وسیله‌ی یک آیکون زردرنگ علامتگذاری خواهد شد). همانطور که پیش از این گفتیم با استفاده از تاچ‌پد تمام صفحات را خوانده و هر دو طرف جلد مجله را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که هر مجله دو کاور دارد و برای کسب تروفی BOOKWORM باید هردو طرف مجله را بخوانید.

چپتر A New Home

  • مجله‌ی شماره‌ی 22 - All Sports: Android Power!
  • مجله‌ی شماره‌ی 1 - Century: Connecting the Dots

توضیح: پس از آنکه کارا وارد خانه می‌شود، این کالکتیبل را بر روی میزی که در سالن نشیمن قرار دارد خواهید یافت.

  • مجله‌ی شماره‌ی 23 - All Sports: Android QB
  • مجله‌ی شماره‌ی 11 - Tech Addict: The Price of Life

توضیح: طبقه‌ی بالا و در اتاق خواب اصلی این مجله را بر روی یک کمد پیدا خواهید کرد.

چپتر The Painter

  • مجله‌ی شماره‌ی 2 - Century: The North Pole
  • مجله‌ی شماره‌ی 27 – Detroit Today: Life Found on Titan!

توضیح: این مجله در طبقه پایین و بر روی میزی که در سالن نشیمن و روبروی تلویزیون قرار دارد دیده می‌شود.

چپتر Painters

  • مجله‌ی شماره‌ی 25 – Gossips Weekly: Android Se* Officially Better!
  • مجله‌ی شماره‌ی 12 – Tech Addict: Is Your Android Spying on You?

توضیح: این مجله را در آشپزخانه‌ی خانه‌ای که قتل در آن رخ داده، جایی که در آن باید ده مدرک پیدا کنید و جنازه را بررسی نمایید پیدا خواهید کرد.

چپتر Fugitives:

  • مجله‌ی شماره‌ی 3 – Century: The Bee-line to Disaster
  • مجله‌ی شماره‌ی 26 – Gossips Weekly: It’s Time to Face the Music

توضیح: این دو کالکتیبل در اتاق لباسشویی و بر روی کمدی که در کنار در ورودی آن قرار دارد خواهید یافت.

چپتر Waiting for Hank…

  • مجله‌ی شماره‌ی 28 – Detroit Today: Famous Detroit Painter Dies
  • مجله‌ی شماره‌ی 30 – Detroit Today: Ivanoff Says “Niet”!

توضیح: بر روی میزی که در مرکز اداره‌ی پلیس قرار دارد دیده می‌شوند. با استفاده از دکمه‌ی PS4 Controller R2 آن‌ها را اسکن کنید.

نکته: کالکتیبل Detroit Today: Famous Detroit Painter Dies را فقط به شرطی پیدا خواهید کرد که مارکوس در چپتر Broken به لئو حمله نکرده باشد.

  • مجله‌ی شماره‌ی 29 – Detroit Today: The Three Laws of Robotic Parenting

توضیح: اگر مارکوس در چپتر Broken لئو را هل دهد، این مجله را بجای مجله‌ی شماره‌ی 28 بدست خواهید آورد (همان مجله‌ای که در اداره‌ی پلیس پیدا می‌کنید اکنون جلد دیگری دارد). شما باید از چپتر Broken، به صورت پیوسته تمام چپترها را بازی کنید. اگر چپترهایی که در این بین قرار دارند را رد کنید تصمیماتتان آپدیت نخواهد شد.

نکته: تنها زمانی بدست خواهد آمد که مارکوس در چپتر Broken حتما لئو را هل دهد.

چپتر On the Run

  • مجله‌ی شماره‌ی 31 – Detroit Today: Cyber Wildlife
  • مجله‌ی بدون شماره – Canada: Canada still Android-Free Zone

توضیح: اگر کارا و آلیس شب را در خانه‌ی متروکه بخوابند، آن را در سمت چپ جایی که آلیس خوابید پیدا خواهید کرد. اگر شب را در متل بخوابند، مجله را جلوی تلویزیون پیدا خواهید کرد. اگر در ماشین قدیمی بخوابید نیز آن را در بخش جلویی ماشین پیدا خواهید کرد. فرقی ندارد کدام مکان را برای خوایدن انتخاب کنید، مجله همیشه قابل تشخیص خواهد بود.

چپتر Jericho

  • مجله‌ی شماره‌ی 32 – Detroit Today: Android on the Run!
  • مجله‌ی شماره‌ی 13 – Tech Addict: Android Astronauts

توضیح: پس از آنکه مارکوس از قطار پیاده شد، مجله را بر روی نیمکتی در سمت راست ایستگاه قطار پیدا خواهید کرد.

نکته: برای کسب کالکتیبل Android on the Run! کارا باید در چپتر Stormy Night به همراه  آلیس از خانه فرار کرده باشد، و همچنین در چپتر On the Run توسط پلیس دیده شود و برای فرار از عرض بزرگراه عبور کرده باشد.

  • مجله‌ی شماره‌ی 15 – Tech Addict: Cyberlife’s Fortune Teller Computer

توضیح: این مجله را در همان مکانی پیدا خواهید کرد که کالکتیبل‌های شماره‌ی 13 و 32 قرار داشتند. 

نکته: این مجله به جای شماره‌ی 32 ظاهر خواهد شد (دقیقا در قالب جلد همان مجله و در همان مکان) به شرطی که کارا در چپتر Fugitives شب را در ماشین متروکه خوابیده باشد و همچنین در چپتر On the Run به طور مخفیانه از دست پلیس فرار کرده باشد بدون آنکه شناسایی شود و تحت تعقیب قرار بگیرد (صحنه تعقیب و گریز بزرگراه نباید رخ دهد). مجله‌ی 32 زمانی ظاهر می‌شود که کارا در بزرگراه تحت تعقیب قرار بگیرد. 15 زمانی ظاهر می‌شود که کارا بی آنکه تعقیب شود، به طور مخفیانه فرار کند. شما همچنین می‌توانید مجله‌ی شماره‌ی 15 را در مراحل پایانی بازی و در چپتر Meet Kamski پیدا کنید (اگر در چپتر On the Run ظاهر نشده باشد).

چپتر The Nest

  • مجله‌ی شماره‌ی 20 – Green Earth: Past the Tipping Point
  • مجله‌ی شماره‌ی 33 – Detroit Today: Red Ice Epidemic

توضیح: زمانی که هنک در آپارتمان را با لگد باز می‌کند، بلافاصله اتاق کناری کوچک در سمت را بررسی کنید (پیش از آنکه وارد اتاقی که تعداد زیادی پرنده دارد بشوید این کار را انجام دهید). در آن اتاق کوچک، مجله بر روی میزی قرار دارد که پشت در پنهان شده، اگر حواستان را جمه نکنید ممکن است آن را از دست بدهید.

چپتر Zlatko

  • مجله‌ی شماره‌ی 34 – Detroit Today: Arctic Tensions Escalate
  • مجله‌ی شماره‌ی 35 – Detroit Today: Now Androids Alter Your Brain

توضیح: این کالکتیبل را در اتاق خوابی که در طبقه‌ی بالای ویلای زلاتکو قرار دارد پیدا خواهید کرد. پس از آنکه زلاتکو کارا را ریست می‌کند اجازه رفتن به آنجا را خواهید داشت (زمانی که برای پیدا کردن آلیس به جستجوی خانه می‌پردازید).

نکته: مجله‌ی شماره‌ی 35 تنها زمانی ظاهر خواهد شد که کارا در چپتر On the Run توسط پلیس شناسایی شود و از طریق بزرگراه فرار کند (جایی که باید سکانس دکمه‌زنی را انجام دهید تا ماشین‌ها به شما برخورد نکنند).

  • مجله‌ی شماره‌ی 41 – Detroit Today: AX400 Getaway

توضیح: این کالکتیبل را در اتاق خوابی که در طبقه‌ی بالای ویلای زلاتکو قرار دارد پیدا خواهید کرد. پس از آنکه زلاتکو کارا را ریست می‌کند اجازه رفتن به آنجا را خواهید داشت (زمانی که برای پیدا کردن آلیس به جستجوی خانه می‌پردازید). تقریبا مشابه مجلات 34 و 35 و در همان مکان دید خواهد شد اما تحت شرایط متفاوتی ظاهر خواهد شد.

نکته: مجله‌ی شماره‌ی 41 جایگزین شماره‌ی 35 خواهد شد به شرطی که کارا در چپتر Fugitives شب را در ماشین متروکه یا متل (و نه در خانه‌ی متروکه) خوابیده باشد و سپس در چپتر On the Run به صورت مخفیانه و بدون آنکه دیده شود از دست پلیس فرار کند. در اینجا نباید طوری تصمیم بگیرید که وارد صحنه‌ی فرار از بزرگراه شوید. او باید به صورت مخفیانه ماموران پلیسی که مشغول گشت‌زنی هستند را دور بزند بدون آنکه متوجهش شوند و سپس خود را به ایستگاه قطار برساند بی آنکه تحت تعقیب قرار بگیرد. تنها در این صورت است که این مجله ظاهر می‌شود. در اینجا لازم است بخش‌هایی از بازی را دوبار بازی کنید؛ یکی برای شماره‌ی 35 و دیگری برای شماره‌ی 41. نمی‌توانید چپترهایی که در این بین قرار دارند را رد کنید. باید تمام مراحل مربوطه را بازی کنید و همچنین حواستان باشد که گزینه‌ی Save Feature را نیز فعال کرده باشید.

چپتر Russian Roulette

  • مجله‌ی شماره‌ی 5 – Century: Time to Pull the Plug
  • مجله‌ی شماره‌ی 4 – Century: Tainted Love

توضیح: در خانه‌ی هنک و در اتاق خوابش (پس از آنکه به حمام رفت و برایش لباس بردید) این آیتم‌ها را پیدا خواهید کرد. زمانی که حال هنک بد می‌شود و ششما مشغول جستجو در خانه می‌شوید این مجله را پیدا خواهید کرد.

چپتر The Eden Club

  • مجله‌ی شماره‌ی 14 – Tech Addict: The First Immortals Are Among Us
  • مجله‌ی شماره‌ی 36 – Detroit Today: The New Super-Powers

توضیح: این کالکتیبل‌ها را پس از تعقیب تریسی‌ها، درون انبار خواهید یافت. مجله در انتهای انبار و بر روی یک جعبه قرار گرفته است. حتما لازم است که قبل از دنبال کردن قطرات خون آبی این آیتم را بردارید.

چپتر The Pirates’s Cove

  • مجله‌ی شماره‌ی 37 – Detroit Today: USS Iowa Missing
  • مجله‌ی شماره‌ی 24 – Gossip Weekly: All-Android Band Tripped for Music Prize

توضیح: در کاتسین کوتاهی که طی آن لوتر در خانه‌ای دزد دریایی را با لگد باز می‌کند، مجله را می‌توان بر روی بشکه‌ای ملاحظه کرد؛ کارا چراغ قوه‌اش را بر روی بشکه‌ی کناری می‌گذارد. پس از ان که کنترل کارا را در اختیار گرفتید مجله را در مقابل خود خواهید دید.

چپتر The Bridge

  • مجله‌ی شماره‌ی 8 – Century: The Mysterious Mister Kamski
  • مجله‌ی شماره‌ی 40 – Detroit Today: Markets Predict War

توضیح: پس از آنکه کانر از ماشین پیاده می‌شود، این آیتم بر روی یک نیمکت درست در مقابل شما قرار دارد. حتما پیش از آنکه با هنک صحبت کنید این آیتم را بردارید (اگر بخواهید پس از صحبت کردن با هنک این کار را انجام دهید این مجله را از دست خواهید داد).

چپتر The Stratford Tower

  • مجله‌ی شماره‌ی 6 – Century: President Warren A Woman in Trouble
  • مجله‌ی شماره‌ی 38 – Detroit Todat: G.I. Android

توضیح: پس از انکه در لابی وارد آسانسور می‌شوید این کالکتیبل را در طبقه‌ی 47 پیدا خواهید کرد. مجله بر روی پیشخوان رستوران قرار دارد (پیش از آنکه در حمام یونیفرم را بر تن کنید آن را بردارید).

چپتر Public Enemy

  • مجله‌ی شماره‌ی 16 – Tech Addict: Bleeding Blue
  • مجله‌ی شماره‌ی 21 – Green Earth: Clean Food Craze

توضیح: این کالکتیبل را در آشپزخانه‌ی اتاق ضبط پیدا خواهید کرد.

چپتر Midnight Train

  • مجله‌ی شماره‌ی 9 – Century: World War Three
  • مجله‌ی بدون شماره – Treat Yourself!

توضیح: بر روی میز آشپزخانه قرار دارد. تنها زمانی می‌توان آن را خواند که رز خانه را ترک کرده باشد. حتما لازم است که قبل از باز کردن در برای پلیس آن را بردارید.

چپتر Capitol Park

  • مجله‌ی شماره‌ی 39 – Detroit Today: Who is It?
  • مجله‌ی شماره‌ی 7 – Century: An Android for President?

توضیح: در همان ابتدای چپتر، زمانی که کنترل مارکوس را در دست می‌گیرید، بلافاصله به سمت چپ بروید (حتی پیش از آنکه یک قدم جلو بروید). این کالکتیبل بر روی جعبه‌ای در کنار شما قرار دارد. کافیست تنها دو قدم جلو بروید تا از دید شما خارج شود.

چپتر Meet Kamski

  • مجله‌ی شماره‌ی 17 – Tech Addict: Space Tourism on the Rise
  • مجله‌ی شماره‌ی 15 – Tech Addict: Cyberlife’s Fortune Teller Computer

توضیح: در سالن ورودی خانه‌ی کامسکی (پس از آن که کلویی به شما اجازه‌ی ورود داد)، عکسی که بر روی دیواری در سمت راست قرار دارد را بررسی نمایید. پس از نگاه کردن به عکس شما می‌توانید مجله را که زیر عکس بر روی یک کمد قرار دارد بخوانید. تنها پس از نگاه کردن به عکس می‌توان آن را خواند!

چپتر Freedom March

  • مجله‌ی شماره‌ی 42 – Detroit Today: Android Riot
  • مجله‌ی شماره‌ی 18 – Tech Addict: The Eastern Space Race

توضیح: در همان ابتدای چپتر، پس از در دست گرفتن کنترل مارکوس، اگر یکی دو قدم به سمت چپ بروید آن را پیدا خواهید کرد. تنها کافیست که در محل اسپان، به زمین سمت چپتان نگاه کنید.

نکته: این مجله تنها طمانی ظاهر می‌شود که مارکوس اندرویدها را از فروشگاه آزاد کند و در چپتر Capitol Park تظاهرات خود را خشونت‌طلبانه انجام داده باشد.

چپتر Crossroads (بخش مربوط به کانر)

  • مجله‌ی شماره‌ی 43 – Detroit Today: Detroit in Chaos
  • مجله‌ی شماره‌ی 44 – Detroit Today: Android Terror in Detroit

توضیح: زمانی که کانر در ابتدا وارد کشتی جریکو می‌شود، مجله را می‌توان بر روی جعبه‌ای در انتهای محوطه پیدا کرد. با استفاده از دکمه‌ی PS4 Controller R2محیط را برای پیدا کردن مجله اسکن کنید. حواستان باشد که به سمت پلکان نروید (که در نزدیکی شما قرار دارد). با انجام این کار وارد سکانس دیگری می‌شوید که بازگشت به نقطه قبل را غیرممکن می‌کند.

نکته: تنها به شرطی می‌توان این کالکتیبل را بدست آورد که مارکوس در چپتر Freedom March به پلیس حمله کرده باشد.

چپتر Battle for Detroit – Kara Leaving Detroit

  • مجله‌ی شماره‌ی 46 – Detroit Today: Civil War in Detroit

توضیح: این مجله را در سمت راست ایستگاه اتوبوبس خواهید یافت.

نکته: این آیتم تنها به شرطی ظاهر می‌شود که مارکوس در چپتر Night of the Soul گزینه‌ی REVOLUTION یا دکمه‌ی PS4 Controller Circle Button را انتخاب کرده باشد (حمله کردن به کمپ‌ها برای آزاد کردن اندرویدها).

چپتر Battle for Detroit – Markus Demonstration

  • مجله‌ی شماره‌ی 45 – Detroit Today: They Defy Us

توضیح: در سمت راست کمپی که مارکوس در آن حضور دارد اگر او بجای انقلابی خشن، تظاهرات صلح‌طلبانه را انتخاب کند این مجله را پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید پس از زانو زدن/نشستن در مقابل سربازان و اردوگاه مسدود شده آن را بردارید. مجله بر روی یک نیمکت در اردوگاه قرار دارد.

نکته: این آیتم تنها زمانی در دسترس خواهد بود که مارکوس در چپتر Night of the Soul گزینه‌ی DEMONSTRATION یا دکمه‌ی PS4 Controller Cross Button را انتخاب کند (راهپیمایی صلح‌طلبانه به سمت کمپ‌ها برای تحت فشار قرار دادن مقامات).

در متن بالا مکان تمام مجلات بازی Detroit Become Human را مشخص کردیم. پس از آنکه آخرین مجله را پیدا کردید و خواندید، چپتر را تا انتها بازی کرده تا در حین مرور نمودار تصمیمات چپتر تروفی Bookworm برایتان آنلاک شود. تروفی بلافاصله پس از خواندن آخرین مجله آنلاک نمی‌شود.

در پایان با استفاده از ویدیوی زیر می‌توانید تمام مجلات را به راختی پیدا کنید:

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.