نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 اسفند 1398
ساعت 18:00

اکران Sonic the Hedgehog در چین به تعویق افتاد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ پارامونت اخیرا گفته اکران فیلم Sonic the Hedgehog به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین به تعویق افتاده است.

فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog که اقتباسی از مجموعه بازی و شخصیت گیمینگی محبوبی با همین عنوان است، این روزها فروش فوق‌العاده‌ای را در گیشه‌های جهانی تجربه می‌کند. پیرامون اکران جهانی فیلم، شرکت پارامونت پیکچرز اخیرا اعلام کرده که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در چین، اکران این فیلم که قرار بود از جمعه آینده در آن کشور شروع شود را به تعویق انداخته است. Paramount در این ارتباط گفت:

با درنظر گرفتن وضعیت فعلی ناشی از ویروس کرونا، موعد شروع اکران فیلم Sonic the Hedgehog در کشور چین به تعویق افتاده است. ما در آینده تاریخ اکران جدید را اعلام خواهیم کرد. سونیک فقط سرعت خود را به شکل موقتی کم کرده و مشتاق این هستیم تا در زمان مناسب او را به روی پرده‌های نقره‌ای در چین بیاوریم.

اکران فیلم Sonic the Hedgehog که از حدود دو هفته پیش رسما شروع شده، قرار بود در جمعه پیش رو کار خود را در چین نیز شروع کند. این فیلم تاکنون موفق به کسب ۲۰۴ میلیون دلار در همین بازه زمانی کوتاه شده که با توجه به بودجه ساخت حدود ۸۵ میلیونی آن، به سرعت در مسیر رسیدن به جایگاه پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی از یک IP مرتبط با صنعت بازی در سینماهای داخلی آمریکا قرار دارد؛ جایگاهی که درحال حاضر متعلق به فیلم Pokemon: Detective Pikachu است.

گفتنی است که شیوع ویروس کرونا فقط روی صنعت فیلم تاثیرگذار نبوده و تقریبا تمامی بخش‌ها در سطحی جهانی از شیوع ویروس رنج برده‌اند. در صنعت بازی، تاکنون برگزاری چندین رویداد مهم گیمینگ لغو شده یا با شرایط ویژه برگزار خواهند شد. شرکت‌های بزرگ نظیر سونی نیز به دلیل نگرانی از همین ویروس از حضور در رویدادهای PAX East و GDC انصراف دادند. بسیاری شرکت‌های دیگر نظیر Facebook، Kojima Productions، Square-Enix، CD Project و ... نیز از حضور در رویدادهای مشابه انصراف دادند یا حضوری حداقلی خواهند داشت. به علاوه مشکلات ناشی از ویروس و وضعیت قرنطینه جاری در چین، در روند تولید قطعات سخت‌افزاری مختلف مثل نینتندو سوییچ یا هدست‌های Valve Index نیز تاثیر گذاشته است.

در فیلم Sonic the Hedgehog، بن شوارتز در نقش سونیک، جیمز مارسدن در نقش Tom Wachowski و جیم کری در نقش Dr. Robotnik بازیگران اصلی هستند. کارگردانی فیلم برعهده Jeff Fowler و نویسندگی نیز توسط Patrick Casey و Josh Miller انجام شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.