نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 مهر 1399
ساعت 18:00

دیزنی دنباله فیلم انیمیشنی The Lion King را می سازد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ دیزنی ساخت نسخه دنباله برای فیلم انیمیشنی شیرشاه / The Lion King توسط Barry Jenkins را تایید کرده است.

با تایید دیزنی، دنباله جدیدی برای فیلم انیمیشنی محبوب شیرشاه / The Lion King توسط کارگردان فیلم Moonlight یعنی Barry Jenkins ساخته خواهد شد. این گزارش که اولین بار توسط Deadline منتشر شده ادامه داده که Jeff Nathanson نویسنده فیلم اول، به عنوان نویسنده فیلمنامه به تیم سازندگان فیلم دنباله اضافه شده است. این گزارش گرچه درباره جزئیات داستانی فیلم دوم اطلاعات چندانی منتشر نکرده، ولی گفته که ظاهرا در فیلم جدید به ریشه‌های شخصیتی کاراکترها، از جمله داستان مبدا و اولیه شخصیت Mufasa و اینکه خراش‌های صورت او چطور ایجاد شد پرداخته می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، بری جنکینز کارگردان نسخه دنباله بیشتر به خاطر ساخت فیلم Moonlight شناخته می‌شود، که در سال 2016 برنده جایزه اسکار نیز شده بود. او با ساخت فیلم If Beale Street Could Talk تجربه سومین کارگردانی خود را پشت سر گذاشت و کارگردانی دنباله فیلم شیرشاه، چهارمین تجربه او به عنوان کارگردان و دومین همکاری او با دیزنی محسوب می‌شود. گفتنی است که فیلم قبلی شیرشاه که در سال 2019 با کارگردانی Jon Favreau ساخته شد، بازسازی از نسخه اصلی این فیلم بود که در سال 1994 اکران شده بود. لازم به ذکر است که فیلم بازسازی شیرشاه 2019 گرچه با نقدهای متفاوتی مواجه شد، اما عملکرد فیلم در گیشه رکوردشکن بود و این عنوان با فروش 1٫3 میلیارد دلاری، در جایگاه اول پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشنی تاریخ قرار گرفته است.

دیزنی هنوز تاریخ اکران فیلم The Lion King 2 را اعلام نکرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.