نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 مرداد 1397
ساعت 16:00

جیمز گان برای کارگردانی Guardians 3 باز نمی‌گردد

0 از 5

گزارشی جدید اشاره می‌کند که با وجود تلاش‌های جیمز گان، دیزنی در نهایت با بازگشت او برای کارگردانی Guardians 3 موافقت نکرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ پس از اخراج جیمز گان از دیزنی به خاطر توییت‌های اهانت‌امیز و بسیار قدیمی خودش، تقریبا همه بازیگران هسته اصلی سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy از این اقدام دیزنی ابراز نارضایتی کرده و خواهان بازگشت او شدند. در این بین، دیو باتیستا بازیگر نقش «درکس» در این فیلم‌ها نیز گفته بود که درصورتی که از فیلم‌نامه گان در ساخت Guardians 3 استفاده نشود، از این مجموعه کنار خواهد رفت. اخیرا، ملاقاتی میان جیمز گان و مدیر استودیوهای دیزنی یعنی آلن هورن برگزار شد که احتمالات درباره بازگشت این کارگردان را به مجموعه دنیای سینمایی مارول تشدید می‌کرد. با این حال بنا به گزارش جدید Variety، این یک ملاقات برای بازگشت گان نبوده و تنها یک «دیدار تشریفاتی» و به منظور نشان دادن حسن نیت بوده است.

به گفته ورایتی، این ملاقات به شکلی «دوستانه و حرفه‌ای» برگزار شد و هورن یک بار دیگر بازگشت گان برای کارگردانی فیلم سوم «نگهبانان کهکشان» را رد کرد. در این زمینه، گفته شده که گان و مدیران برنامه او تلاش زیادی برای بازگشت او کردند که در نهایت این اتفاق رخ نداد. در این زمینه، رئیس مارول یعنی «کوین فایگی» نیز در طول این ملاقات در یک سفر حضور داشت و امکان پیوستن او به ملاقات وجود نداشته است. گفتنی است که براساس گزارش‌ها، فایگی نیز در توافقی با دیزنی با استخدام مجدد گان مخالف است.

گزارش Variety سپس به اینجا می‌رسد که دیزنی و مارول جستجو برای پیدا کردن کارگردان جدید را تا زمان شروع فیلمبرداری فیلم Guardians 3 شروع کرده‌اند. در این زمینه البته هنوز مشخص نیست که زمان‌بندی قبلی همچنان پابرجا باشد یا خیر و این موضوع نیز ممکن است تا زمان پیدا شدن گزینه مناسب به تاخیر بیافتد. پیش از این، گفته شده بود که آغاز فیلمبرداری Vol. 3 از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که سازندگان همچنان از فیلم‌نامه تهیه شده توسط گان استفاده خواهند کرد ولی طبیعتا با ورود کارگردانی جدید، احتمال تغییرات در این اسکریپت نیز بسیار بالا خواهد بود و دیزنی نیز در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

گان، به طور کلی نه تنها کارگردان و نویسنده سری فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» بود، بلکه از معماران دنیای سینمایی مارول نیز محسوب می‌شد. پس از مجادلات سیاسی این کارگردان در فضای مجازی، یک وب‌سایت سیاسی تندرو اقدام به پررنگ کردن برخی از پست‌های به شدت حاشیه‌ای و قدیمی گان کرد که مطرح شدن این موارد، باعث اخراج او از دیزنی شد. آلن هورن در آن زمان و در توجیه این تصمیم گفته بود که «رفتارها و اظهارنظرهای پرخاشگرانه» گان «غیر قابل دفاع و ناسازگار با ارزش‌های دیزنی» بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.