نویسنده: محمد مراقی سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 01:56

E3 2018: بازی Assassin's Creed: Odyssey رونمایی شد + نمایش گیم‌پلی

0 از 5

لحظاتی پیش همانطور که پیش‌بینی می‌شد، کمپانی یوبیسافت از بازی Assassin's Creed: Odyssey به طور کامل رونمایی کرد و قسمتی از گیم‌پلی جذاب آن را هم به نمایش گذاشت.

بازی Assassin's Creed: Odyseey طی یک تریلر سینماتیک رونمایی شد و مناظر جذابی از یونان باستان را در کنار کاراکترهای مهم بازی به نمایش گذاشت. سپس کارگردان بازی برروی سن رفت و اطلاعات مهمی را در رابطه با بازی موردانتظار خود با طرفداران در میان گذاشت. بازی Assassin's Creed: Odyssey به مدت سه سال در دست توسعه قرار داشته است و تعداد زیادی از استدیوهای مطرح و توانمند یوبیسافت درحال کار برروی آن هستند.

کارگردان این بازی از ادامه روند تبدیل سری AC به یک اثر RPG (نقش‌آفرینی) کامل صحبت کرد و تایید کرد که بازی Assassin's Creed: Odyssey دارای المان‌های نقش‌آفرینی به مراتب عمیق‌تری نسبت به بازی قبلی خواهد داشت. همچنین در رابطه با وجود دو شخصیت اصلی در بازی و نحوه انتخاب از میان آن دو نیز توضیحاتی ارائه شد که طبق این توضیحات، در ابتدای بازی از میان دو شخصیت مذکر و مونث بازی به نام‌های الکسیوس و کساندرا یکی را انتخاب کرده و با همان کاراکتر انتخاب شده نیز می‌توان تمام بازی را تا انتها تجربه کرد. کارگردان بازی همچنین از تغییر نحوه داستانگویی در بازی خبر داد و گفت که مثل همیشه شاهد چهره‌های مشهور تاریخی در بازی خواهیم بود که از جمله آنان می‌توان به سقراط اشاره کرد که در تریلر بازی هم حضور داشت.

بازی Assassin's Creed: Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 مصادف با 16 مهر سال جاری خورشیدی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین کامپیوترهای خانگی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلرهای به نمایش درآمده از بازی Assassin's Creed: Odyssey را مشاهده کنید.

محمد مراقی | E3 2018 | 11/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.