نویسنده: Sasan سه شنبه، 23 آذر 1400
ساعت 06:53

محتوای داستانی جدیدی برای Assassin's Creed Valhalla در راه است

0 از 5

بعد از عدم عرضه نسخه سالانه جدیدی از سری Assassin’s Creed در سالی که رو به اتمام است، قابل پیش بینی بود که Ubisoft برنامه‌های بیشتری برای گسترش آخرین قسمت منتشر شده، Valhalla، داشته باشد و امروز از جدیدترین بسته الحاقی این عنوان رونمایی شد.

در این محتوای تازه که Dawn of Ragnarok نام دارد، Eivor بار دیگر به دنیای خدایان اساطیری اسکاندیناوی قدم می‌گذارد در ماجراجویی جدیدی برای نجات سرزمین Dwarfها تلاش می‌کند در حالی که زمان زیادی به شروع نابودی جهان اساطیری نورس باقی نمانده است. تیم سازنده در داستان نسخه اصلی به خوبی رؤیاهای ایوُر در دنیای اساطیر را با گذشته کره زمین و سرنوشت نژاد Isu پیوند داده بودند تا پس زمینه روایی فرنچایز به خوبی با داستان Assassin's Creed Valhalla ترکیب شود، البته برای کشف کامل این ارتباط نیاز بود تا تمامی فایل‌های سرّی موجود در نقشه بازی را پیدا کنید.

ACV Dawn 2

پیش از این دو بخش داستانی اضافی به نام‌های Wrath of the Druids و The Siege of Paris برای آخرین قسمت از سری فرقه حشاشین به بازار عرضه شده که ماجراهای این دو در دنیای واقعی به وقوع می‌پیوست. ساخت پروژه جدید برخلاف نسخه اصلی بر عهده استودیوی بلغارستان یوبی سافت گذاشته شده که تا به امروز فقط تعدادی از عناوین کنسول‌های قابل حمل را به طور مستقل ساخته‌اند و در پروژه‌های بزرگ نقشی حمایتی ایفا کرده‌اند.

در کنار Dawn of Ragnarok که در تاریخ 19 اسفند منتشر می‌شود، از امروز دو مأموریت جدید به Valhalla و قسمت قبلی این مجموعه یعنی Odyssey به صورت مجانی اضافه خواهد شد که سرنوشت قهرمان این دو بازی را به هم متصل خواهد کرد و به نوعی نسخه‌ای آزمایشی از برنامه‌های آینده یوبی سافت برای این فرنچایز به حساب می‌آید.

Sasan | اخبار | 14/12/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.