نویسنده: Sasan سه شنبه، 09 آذر 1400
ساعت 09:29

سونی و دیزنی به تولید مشترک فیلم‌های Spider-Man ادامه خواهند داد

2.33 از 5

در حالی که پیش از شروع تولید آخرین فیلم مرد عنکبوتی، Spider-Man: No Way Home، رابطۀ میان دو کمپانی سونی و دیزنی شکرآب شده بود و به نظر می‌رسید که دنیای سینمایی مارول باید با پیتر پارکر و شخصیت‌های مرتبط با او خداحافظی کند و از سوی دیگر بخش بازیسازی سونی هم احتمالاً شانس ساخت عناوین بیشتری بر اساس شخصیت‌های مارول را از دست خواهد. با این وجود، با همکاری نزدیک کوین فایگی و ایمی پاسکال، این دو موفق شدند مدیران ارشد کمپانی‌های مطبوغ خود را به پای میز مذاکره برگردانند و حداقل برای یک فیلم دیگر این همکاری را ادامه دهند.

هفتۀ گذشته و در خلال برنامه‌های تبلیغاتی برای فیلم Spider-Man: No Way Home، تام هالند اعلام کرد که احتمالاً این آخرین حضور او در نقش اسپایدرمن خواهد بود اما امروز ایمی پاسکال به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی اعلام کرده که مراحل اولیه برای قراردادی تازه جهت ادامه همکاری با مارول در سه فیلم جدید بر اساس این شخصیت و با حضور تام هالند آغاز شده است.

اکران فیلم Spider-Man: No Way Home هفده روز دیگر در سینماهای سراسر جهان آغاز خواهد شد و این اثر بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به پرفروشترین فیلم سال را داراست.

Sasan | اخبار | 30/11/2021
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.