نویسنده: Sasan دوشنبه، 01 آذر 1400
ساعت 00:37

از ویژگی‌های جدید بازی WWE 2K22 رونمایی شد

2.67 از 5

بعد از اینکه Visual Concepts در اولین تجربه ساخت بازی ویدئویی بر اساس مسابقات کشتی کج فاجعه‌ای به نام WWE 2K20 را ارائه کرد، این استودیو با تلاش فراوان توانست در نسخه سال گذشته تا حد بسیار زیادی آب رفته را به جوی بازگرداند و امروز با انتشار ویژگی‌های جدیدی که به WWE 2K22 اضافه شده‌اند، قصد دارند نشان دهند که این مجموعه هم به اندازه فرنچایز مشهور بستکبالشان برای آن‌ها اهمیت دارد.

 

تعدادی از این ویژگی‌های جدید به این شرح است:

طراحی مجدد انجین؛ با ایجاد تغییرات اساسی در انجین بازی در سطح گیم‌پلی و انیمیشن، سازندگان تلاش کرده‌اند تا سری WWE با قدرت مضاعف وارد نسل جدید کنند.

سیستم کنترل جدید؛ به طور سنتی سیستم کنترل در بازی‌های کشتی کج از پیچیدگی بی دلیلی رنج می‌برد که این بار قرار است با یک سیستم تازه، آزادی بیشتری در اختیار مخاطبان گذاشته شود.

مسابقات تازه در بخش Showcase که به مخاطبان فرصت تجربه مبارزات قدیمی ابرستاره‌های مشهور کشتی کج را می‌دهد.

بخش MyRISE که امکان دنبال کردن ماجراهای یک ورزشکار تازه کار تا رسیدن به قهرمانی را فراهم می‌کند به همراه افزایش امکانات بخش ساخت شخصیت نسبت به نسخه‌های گذشته.

گسترش بخش MyGM که به مدیریت قهرمانان در ساختار سنتی مسابقات WWE اختصاص دارد و اضافه شدن بخش کاملاً جدید MyFACTION که مدیریت تیمی چند نفره از ستاره‌های کشتی کج را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

 

بازی WWE 2K22 در ماه مارس 2022 (اسنفد 1400/فروردین 1401) منتشر خواهد شد و قرار است حدود دو ماه دیگر، جزئیات بیشتری از آن توسط سازندگان ارائه شود.

Sasan | اخبار | 21/11/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.