نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 03:05

E3 2018: بتا عمومی The Crew 2 هم‌اکنون قابل دانلود است + نمایش تریلر جدید

5 از 5

تریلر جدیدی از بازی The Crew 2 در کنفرانس یوبی‌سافت پخش شد. کاربران می‌توانند بتا عمومی این عنوان را زودتر از موعد دانلود کنند

ساعاتی قبل، یوبی‌سافت در کنفرانس خود تریلر جدیدی از بازی The Crew 2 به معرض نمایش گذاشت. این عنوان ریسینگ که توسط استودیو Ivory Tower ساخته می‌شود، در دسته بازی‌های جهان باز قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند با استفاده از انواع مختلف وسیله‌های نقلیه – از جمله هواپیما، ماشین، موتور و ... - به گشت و گذار در محیط بازی بپردازند.

این تریلر بیشتر به ما نشان داد که می‌توانیم انتظار دیدن چه وسایل و خودروهایی را در بازی نهایی داشته باشیم که انواع خودروهای مسابقه‌ای و موتورها هم جزو آن‌ها به حساب می‌آمدند. اما معرفی اصلی این نمایش مربوط به بتا عمومی این عنوان می‌شد. طبق اعلام سازندگان، تمامی کاربران از امروز می‌توانند این بتا را زودتر از موعد دانلود کنند و در زمان مشخص شده به تجربه آن بنشینند. مدتی قبل‌تر، یک بتا خصوصی تنها در اختیار بعضی از افراد قرار گرفته بود و به همین خاطر عده زیادی از گیمرها از تجربه بازی محروم ماندند.

در چند روز گذشته اعلام شد که هر سه ماه یکبار، یک آپدیت رایگان برای The Crew 2 منتشر خواهد شد؛ با این حال قابلیت خرید سیزن پس همچنان وجود دارد.

The Crew 2 در تاریخ 31 خرداد برای PS4 ،PC و Xbox One روانه بازار خواهد شد.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.