نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 09:30

عرضه بازی Cyberpunk 2077 در اروپا بر عهده شرکت باندای نامکو خواهد بود

5 از 5

استودیو سی‌دی پراجکت رد و شرکت باندای نامکو از همکاری خود برای تبلیغ و عرضه بازی Cyberpunk 2077 در مناطق مشخصی از اروپا رونمایی کردند.

چندی پیش بود که استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) از همکاری خود با یکی از شرکت‌های بزرگ ناشر بازی‌های ویدیویی یعنی شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) برای عرضه بازی بسیار موردانتظار Cyberpunk 2077 در آمریکا شمالی رونمایی کرد. این دو کمپانی پیش از این نیز برای عرضه بازی‌های The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt در این منطقه همکاری داشتند. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، این استودیو لهستانی اعلام کرد که شرکت بزرگ باندای نامکو (Bandai Namco) وظیفه عرضه بازی Cyberpunk 2077 در ۲۷ کشور اروپایی را برعهده خواهد گرفت. این ۲۷ کشوری که باندای نامکو حق عرضه و تبلیغ بازی را در آن‌ها دارد شامل آندورا، اتریش، بلژیک، قبرس، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایرلند، ایسلند، ایتالیا، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، موناکو، مالت، نروژ، پرتغال، سان ماریو، سوئد، اسپانیا، سوئیس، هلند و بریتانیا می‌شود.

میخال نواکوسکی (Michał Nowakowski)، یکی از اعضای هیئت مدیره و معاون ارشد بخش توسعه کسب و کار در استودیو سی‌دی پراجکت رد، درباره این همکاری با شرکت باندای نامکو بیانیه‌ای منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

مشارکت کنونی ما با شرکت باندای نامکو [برای عرضه بازی Cyberpunk 2077 در اروپا] بر اساس پایه‌های قوی و اعتمادی که در طی پروژه‌های قبلی ما شکل گرفته، بنا شده است. ما به طرز موفقیت آمیزی با یکدیگر در [عرضه] بازی‌های The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt همکاری داشتیم و من متقاعد شده‌ام که شرکت باندای نامکو به خوبی از پس [عرضه] بازی Cyberpunk 2077 نیز برخواهد آمد.

بازی بسیار موردانتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت و تا آن موقع، شما کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی می‌توانید تریلر سینمایی منتشر شده در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018 و ویدیو گیم‌پلی ۴۸ دقیقه منتشر شده توسط استودیو توسعه‌دهنده سی‌دی پراجکت رد را در وبسایت بازی‌مگ مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.