نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 10:30

فروش بازی Tekken 7 به بیش از ۳ میلیون نسخه رسید

5 از 5

کارگردان بازی Tekken 7 ساعاتی پیش اعلام کرد که تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه از بازی در سراسر جهان فروش رفته است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که بازی بسیار پرطرفدار شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) یعنی عنوان مبارزه‌ای Tekken 7 توانسته به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه‌ای در جهان دست پیدا کند. این خبر توسط کارگردان و تهیه‌کننده ارشد این بازی یعنی «کاتسوهیرو هارادا» (Katsuhiro Harada) در صفحه توئیتر وی منتشر شد.

مجموعه Tekken حالا بیش از ۴۷ میلیون نسخه به طور کلی در جهان فروش داشته که از این حیث با دیگر مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای یعنی Street Fighter با ۴۵.۸ میلیون نسخه فروش، قابل مقایسه است. در خبری مرتبط، در جریان فینال مسابقات EVO از فصل دوم بازی Tekken 7 رونمایی شد که شامل تغییرات متعادل‌سازی در کنار شخصیت‌های جدید نظیر «آنا ویلیامز» (Anna Williams)، «لی ولونگ» (Lei Wulong) و «نیگان» (Negan) از سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) می‌شود.

بازی Tekken 7 در ماه مارس سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و در نقد و بررسی اختصاصی وبسایت بازی‌مگ به قلم اشکان فرجادی توانست امتیاز ۷.۹ از ۱۰ را دریافت کند؛ گوشه‌ای از این نقد به شرح زیر است:

باید قبول کنیم که در بعضی قسمت ها سازندگان به شدت نسبت به کیفیت محصولشون کم لطفی کردن، ولی از حق نگذریم، مطمئنا تکن 7 یک تجربه خیلی خوب و عالی در سبک مبارزه ای در زمانی هست که بعد از کلی فوتبال بازی کردن، بدنبال یک تجربه ی متفاوت و البته جذاب هستید. سیستم مبارزه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده، تنها عنصری که باعث بقای عمر این دست از بازی ها در بین طرفداران می‌شه، به خوبی در عناوین فرنچایز Tekkenرعایت شده و در طول سالیان سال تونسته محبوبیت و حالت نوستالژیکش رو در بین طرفداران حفظ کنه. پس اگر هرچند وقت یکبار با دوستاتون دور هم جمع می‌شید و قصد دارید اوقات خوبی رو باهم داشته باشید، حتما بهتون پیشنهاد می‌کنم که تکن 7 رو فراموش نکنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.