نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 19:00

انتشار کلیپ بامزه‌ای از باگ‌های قبل از انتشار God of War

5 از 5

استودیو سونی سانتا مونیکا، به تازگی کلیپ بامزه‌ای منتشر کرده که در آن شاهد گلیچ‌ها و باگ‌های بازی God of War تا قبل از انتشار بازی هستیم.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی God of War، یکی از بزرگ‌ترین و احتمالا موردانتظارترین عناوین نسل هشتمی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ بود که در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد. سازندگان این بازی در سونی سانتا مونیکا، در یک پروسه دشوار چندین ساله تصمیم به ساخت یک نسخه جدید از سری بازی‌های قدیمی گرفتند که با دگرگونی‌های زیادی در استایل همیشگی این سری همراه بود. این بازی، یک ری‌بوت نرم برای سری در نظر گرفته شد که گرچه ادامه‌دهنده عناوین قبلی سری بود، اما به کلی با همه آن‌ها تفاوت ساختاری داشت.

تغییر پس‌زمینه و دنیای بازی از اساطیر یونان به نورس، دنیایی نیمه جهان‌باز، زاویه سوم شخص روی شانه، اضافه شدن عناصر نقش‌آفرینی یا RPG، فیلم‌برداری کل بازی بدون کات و با یک دوربین و ... همگی ریسک‌هایی بودند که سانتا مونیکا انجامش داد، و اتفاقا بسیار خوب هم از کار درآمد. دیده شدن نتیجه نهایی کار پس از عرضه بازی، نشان از یک شاهکار بزرگ دیگر از این استودیو داشت؛ با این حال این بازی کم‌نقص، در طول مراحل ساخت خود بارها با مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری مواجه بوده و بازی نهایی، یک کار کاملا صیغل خورده است. استودیو سونی سانتا مونیکا، اخیرا یک کلیپ جالب و با پس‌زمینه طنز از باگ‌های بازی God of War منتشر کرده که به دوره ساخته شدن این بازی بر می‌گردد.

 

 

کلیپ تازه‌ای که توسط سانتا مونیکا منتشر شده، شامل تصاویری هستند که این استودیو برای اولین بار است منتشر می‌کند و نشان می‌دهد که این بازی، در واقع چه مراحلی را برای رسیدن به نقطه فعلی گذرانده است. در این ویدیو همچنین شاهد صحبت‌های کوری بارلوگ، کارگردان بازی نیز هستیم. مشکلات انیمیشن‌های صورت آترئوس، دور چرخیدن او در مقابل یک دشمن، مرگ‌های غیر مترقبه کریتوس و شکل و شمایل پر از باگ مکانیک‌های مبارزه، و در نهایت بخش آخر این کلیپ که کریتوس روی آسمان مدام آترئوس را صدا می‌کند! همگی به شکلی طنزآمیز و بامزه، در قالب یک کلیپ توسط سانتا مونیکایی‌ها منتشر شده که در بالا مشاهده کردید.

پیرامون بازی «گاد آو وار»، کوری بارلوگ قبل از این گفته بود که سازندگان برنامه‌های مختلفی برای آینده این سری دارند و با در نظر گرفتن پایه‌گذاری یک ساختار کاملا جدید برای این بازی، طرفداران تا مدت‌ها می‌توانند ماجراجویی‌های آینده کریتوس و آترئوس را دنبال کنند. بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین امسال تحت پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه گردید که در نقد و بررسی بازی‌مگ از God of War، امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را نیز دریافت کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.