نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 آبان 1397
ساعت 09:00

برنامه‌های EA برای عرضه بازی Battlefield 5 منتشر شد

0 از 5

EA با انتشار یک برنامه زمانی، نحوه دسترسی زودتر از موعد عرضه بازی Battlefield 5 را مشخص کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز اخیرا برنامه‌های پیش‌عرضه تا عرضه نهایی بازی Battlefield 5 را منتشر کرده که در آن، زمان شروع early access بازی در پلتفرم‌های مختلف نیز مشخص می‌شود. آپشن‌ها و فرصت‌های جالبی که EA از طریق early access به بازیکنان می‌دهد البته بیشتر از طریق سرویس‌های اشتراکی است که روی PC و Xbox One در دسترس قرار دارد. این برنامه‌ها که در گذشته برای برخی بازی‌های بزرگ معرفی می‌شد، حالا رفته رفته بازی های بیشتری را پوشش می‌دهد و برای پیش‌خرید کنندگان بازی‌ها محبوبیت بالایی هم دارد. شما در ادامه این برنامه زمان‌بندی شده را مشاهده می‌کنید.

 battlefield 5 schedule 1024x576

براساس برنامه زمان‌بندی شده، بازیکنان در صورت داشتن حساب Origin Access Premier می‌توانند یازده روز زودتر از موعد عرضه رسمی بازی (۹ نوامبر - ۱۸ آبان) به نسخه کامل این بازی روی PC دسترسی early access داشته باشند. این روز همچنین زمان شروع یک دوره ۱۰ ساعته برای تجربه نسخه trial بازی نیز هست که کاربران Origin Access Basic در PC و کاربران دارای اشتراک EA Access در ایکس‌باکس وان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. چنین فرصت جالبی پیش از این در بازی Mass Effect: Andromeda نیز وجود داشت و EA برای بازی Anthem نیز چنین دسترسی را به کاربران عادی مشترک شده در این سرویس‌ها خواهد داد. گفتنی است که این دو سرویس اشتراکی، فقط روی پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است و کاربران PS4 چنین سرویس‌هایی را دریافت نمی‌کنند.

بر روی پلی‌استیشن 4 زودترین زمانی که امکان بازی زودتر از موعد عرضه وجود دارد، همزمان با انتشار نسخه Deluxe Edition بازی روی همه پلتفرم‌ها است؛ پیش‌خرید کنندگان این نسخه، که ۵ روز زودتر از تاریخ عرضه رسمی یعنی در ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) هم منتشر می‌شود، امکان تجربه نسخه کامل این بازی را پیدا می‌کنند. به همین ترتیب نیز نسخه نهایی و استاندارد بازی نیز در روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) منتشر می‌شود.

غیر از برنامه منتشر شده که به فرصت‌های دسترسی زودتر از موعد بازی می‌پردازد، «بتلفیلد 5» از جمله عناوینی است که بعد از عرضه نیز شاهد دریافت محتواهای قابل بازی زیادی خواهد بود. در این ارتباط و در ماه دسامبر، اولین و تنها بسته الحاقی تک‌نفره این بازی یعنی « The Last Tiger» به شکل رایگان عرضه می‌شود و ماد بتل رویال Firestorm نیز در مارس سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.