نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 آبان 1397
ساعت 09:00

Last of Us 2 به «چیزی باورنکردنی» تبدیل خواهد شد

5 از 5

به گفته یکی از سازندگان بازی The Last of Us Part 2، این بازی دارد به چیزی باورنکردنی تبدیل می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ناتی داگ از زمان معرفی بازی اورجینال The Last of Us در سال ۲۰۱۱ تا عرضه این بازی در سال ۲۰۱۳، به دو سال زمان نیاز داشت تا یکی از مورد تحسین‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را تولید کند؛ بازی که با توجه به نحوه روایت داستانی و پایان‌بندی آن، مورد توجه بسیار گسترده‌ای قرار گرفت. از همین رو هم از زمان معرفی نسخه دنباله این بازی در سال ۲۰۱۶، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان منتظر شنیدن خبرهای جدید از The Last of Us Part 2 هستند. به عنوان یکی از داغ‌ترین بازی‌های موردانتظار، لست آو آس 2 البته حضوری در رویداد Paris Games Week امسال نداشت و با توجه به عدم برگزاری PSX 2018، مشخص نیست که نمایش بعدی این بازی در چه رویدادی خواهد بود.

پیرامون این بازی، البته به نظر همه هایپ آن مربوط به طرفداران نیست و خود بازی‌سازان ناتی داگ را هم شامل می‌شود. اخیرا Asher Einhorn، طراح بازی در ناتی داگ که هم‌اکنون روی این پروژه کار می‌کند، در پست توییتری جالبی به این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 پرداخته است. به گفته او، احتمالا برای هیچ بازی که در ساخت آن شرکت داشته، به اندازه The Last of Us Part 2 هیجان‌زده نشده است؛ به علاوه او همچنین گفته که این یک بازی باورنکردنی خواهد شد. او در توییت خود پیرامون این بازی نوشت:

فکر نمی‌کنم هیچ وقت شده باشد که به این اندازه پیرامون یک بازی که آن هم خودم روی ساخت آن کار می‌کنم هیجان زده شده باشم. این چیز دارد تبدیل به یک بازی باورنکردنی می‌شود!!!

همان‌طور که اشاره شد، در اطراف این بازی هایپ فراوانی وجود دارد و بعد از نمایش اولین گیم‌پلی تریلر این بازی در E3 2018، بسیاری منتظر شنیدن تاریخ عرضه این بازی هستند. به هر شکل، سونی و ناتی داگ ظاهرا هنوز چنین آمادگی را پیدا نکرده‌اند، ولی براساس آخرین خبرها، سازندگان در استودیوها مشغول پولیش کردن بیشتر این بازی و تعدادی دیگر از عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 هستند. همچنین اخیرا نیز با توجه به رویداد Outbreak Day 2018، گمانه‌زنی‌هایی نیز منتشر شد که اشاره به لیک شدن تاریخ عرضه بازی در سال ۲۰۱۹ داشت. در هر صورت، هنوز ناتی داگ و سونی رسما تاریخ انتشاری برای این بازی مشخص نکرده‌اند، و این گونه خبرها را باید به عنوان شایعه در نظر گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.