نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 آذر 1397
ساعت 09:00

استودیو Rocksteady یک بازی سوپرمن نمی‌سازد و در TGA نیز حضور ندارد

0 از 5

صحبت‌های جدید بنیانگذار Rocksteady Studios، همه شایعات اخیر پیرامون این استودیو را تکذیب می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Rocksteady، تیم سازنده سه‌گانه Batman: Arkham به تازگی تایید کرده که آن‌ها اصلا پروژه‌ای برای ساخت یک بازی «سوپرمن» را دنبال نمی‌کنند. ضمنا آن‌ها به شایعه حضور در The Game Awards 2018 نیز واکنش نشان دادند، و به این ترتیب قرار نیست در این رویداد هم پروژه جدید خودشان را معرفی کنند.

گزارش اخیر، اولین بار توسط یکی از موسسان استودیو یعنی Sefton Hill و در حساب شخصی خود در توییتر فاش شده، که در آن مشخص می‌شود همه شایعات این سال‌ها پیرامون راکستدی و ساخت یک بازی از سری Superman، واقعیت نداشته و چیزی که استودیو روی آن کار می‌کند به سوپرمن ارتباطی ندارد. او در این رابطه گفت:

ما هم مشتاق و منتظر رویداد The Game Awards امسال هستیم. تیم بازی‌سازی ما نیز همچنان سخت مشغول کار هستند و به این ترتیب همچنان نبایستی انتظار معرفی پروژه بعدی از استودیو راکستدی را داشته باشید. بازی وقتی که آماده نمایش باشد، مطمئن باشید که شما اول از همه باخیر می‌شوید. اسپویلر: این یک بازی سوپرمن هم نیست.

صحبت تازه بنیانگذار راکستدی، اطلاعیه بسیار مهمی است که می‌تواند به یک شایعه نسبتا قدیمی که مدت‌ها به باور و انتظار طرفداران تبدیل شده بود پایان دهد. بازی پیرامون سوپرمن و با همراهی راکستدی به عنوان تیم سازنده آن، مدت‌ها است که با عنوان Superman: World's Finest در محافل طرفداری مورد بحث واقع می‌شود، و همین اواخر نیز چند خبر مرتبط منتشر شده بود. در این زمینه، پایان‌بندی Batman: Arkham در سال ۲۰۱۵ و امیدواری طرفداران برای ساخت یک بازی بزرگ دیگر در دنیای DC هم باعث شده بود تا این شایعات اهمیت بیشتری پیدا کنند.

فارغ از اینکه بازی بعدی راکستدی پیرامون سوپرمن نیست و آن‌ها بعد از E3 2018 و کامیک کان امسال، TGA 2018 را هم رد می‌کنند، ولی مشخصا نشان‌دهنده این است که پروژه بعدی آن‌ها نیز درباره یک بازی بزرگ است و قطعی شدن اینکه بازی درباره شخصیت سوپرمن هم نیست، گمانه‌زنی‌های بعدی را جذاب‌تر می‌کند. رویداد The Game Awards 2018 قرار است در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار شود و فارغ از عدم معرفی یک سوپرمن در آن، همچنان میزبان معرفی ۱۰ بازی کاملا جدید خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.