نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 آذر 1397
ساعت 16:00

هم‌اکنون امکان ثبت‌نام برای شرکت در بتای خصوصی Anthem وجود دارد

0 از 5

الکترونیک آرتز و بایوور، زمان و نحوه برگزاری دوره بتای خصوصی Anthem را اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو BioWare به تازگی اعلام کرده که از روز ۸-۹ دسامبر (۱۷-۱۸ آذر)، یک دوره خصوصی و آزمایشی برای بازی اکشن، نقش‌آفرینی و چندنفره آنلاین Anthem برگزار خواهد کرد که برای شرکت در این دوره، بازیکنان از هم‌اکنون تا روز ۳ دسامبر (۱۲ آذر) برای ثبت‌نام فرصت دارند.

خبر جدید که توسط EA منتشر شده، نشان می‌دهد که این دوره آزمایشی برای نسخه آلفا (ورژه‌های اولیه نرم‌افزار در نسخه بتا)، قرار است از طریق برنامه Playtesting program این شرکت اجرایی شود، و بازیکنان ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی می‌توانند در آن شرکت کنند. در این مدت چند فصل مختلف از بازی در اختیار قرار می‌گیرد که کسانی که موفق به ورود به دوره الفا شدند، می‌توانند در یکی یا همه آن‌ها مشارکت داشته باشند. به علاوه این دوره نیز مثل سایر دوره‌های آلفا بیشتر برای تست لود سرورها، قابلیت‌های matchmaking و موارد مشابه دیگر تمرکز دارد.

به گفته EA، بازیکنان برای ثبت‌ نام باید به صفحه رسمی برنامه Playtesting مراجعه کنند؛ صفحه‌ای که البته ظاهرا برای مدتی به خاطر حجم بالای درخواست‌ها از دسترس هم خارج شده بود. برای ثبت‌نام، بازیکنان حتما نیاز به اکانت EA دارند و بایستی پلتفرم مقصد را هم انتخاب کنند. به گفته الکترونیک آرتز، در صورت تایید نهایی کاربران یک ایمیل با مشخصات نحوه دانلود دیتا دریافت می‌کنند.

برای این ثبت‌نام و شرکت در دوره آلفا، نیازی به داشتن اکانت EA Access یا Origin Access یا حتی پیش‌خرید کردن بازی نیست؛ ویژگی‌هایی که در صورت داشتن یکی از آن‌ها، بازیکنان می‌توانند به یک نسخه پیش از عرضه دمو که در روز ۱ فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ بهمن) منتشر می‌شود هم دسترسی داشته باشند. این دمو البته در ادامه برای سایر بازیکنان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Anthem قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.