نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 آذر 1399
ساعت 12:00

بازگشت تعدادی از بازیسازان اصلی سه گانه اورجینال در Mass Effect 4

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی بعدی سری Mass Effect، از بازگشت تعدادی از کلیدی‌ترین بازیسازان سه‌گانه اورجینال این مجموعه در پروژه جدید گفته است.

در جریان رویداد جوایز بازی سال 2020، یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای خبری به معرفی نسخه بعدی سری Mass Effect اختصاص داشت. بایوور البته نام این بازی را به صورت رسمی فاش نکرد و صرفا درحال حاضر به عنوان بازی بعدی Mass Effect شناخته می‌شود. در تیزر سینمایی معرفی این پروژه، طرفداران اشاره به هر دو کهکشان راه شیری از سه گانه اول، و Andromeda را دیدند که در نوع خود موضوع جالب‌توجهی است، و می‌تواند نشان دهنده جریان داشتن بازی جدید در هر دو کهکشان باشد. در این رابطه، کارگردان این پروژه یعنی Michael Gamble نیز در پاسخ به یک سوال در حساب رسمی خود، چنین نظریه‌ای را رد نکرده بود.

در ارتباط با پروژه جدید، Gamble اخیرا در حساب توییتری رسمی خود صحبت‌های بیشتری درباره فرایند ساخت بازی Mass Effect 4 کرده و در یک بخش جالب، از بازگشت تعدادی از کلیدی‌ترین عوامل ساخت سه بازی اورجینال این سری به پروژه جدید خبر داده است. به گفته او Dusty Everman که یکی از طراحان ارشد ساخت مرحله در سه‌گانه اورجینال، مجددا به بایوور و برای کار در این پروژه به عنوان طراح داستان بازگشته است. همچنین Parrish Ley کارگردان سینمایی هر سه بازی اورجینال مس افکت، Brenon Holmes برنامه‌نویس ارشد بازی های اول و دوم و طراح ارشد در بازی سوم و درنهایت Derek Watts کارگردان هنری بازی اول نیز در تیم بازیسازان پروژه Mass Effect 4 حضور خواهند داشت.

بازی Mass Effect 4 درحال حاضر در مراحل اولیه تولید قرار دارد، و تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.