نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 آذر 1399
ساعت 09:00

Mass Effect 4 ممکن است به وقایع Andromeda نیز ارتباط پیدا کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اشارات کارگردان بازی بعدی سری Mass Effect، این بازی ممکن است نقش متصل کننده را برای دو خط داستانی مجموعه بازی کند.

درحالی که از ماه‌ها قبل نیز شایعاتی درباره ساخت بازی بعدی Mass Effect وجود داشت، بایوور سرانجام این پروژه را در جریان رویداد اخیر The Game Awards تایید کرد. این تایید در قالب تیزر معرفی سینمایی بود که گرچه شامل گیم‌پلی نمی‌شد، ولی اشارات جالبی به برخی خطوط داستانی سری داشت. در این رابطه، Michael Gamble کارگردان بازی بعدی مس افکت اخیرا صحبت‌های جالبی را از طریق حساب رسمی توییتری خودش مطرح کرده است.

در شروع تیزر معرفی بازی بعدی سری، شاهد دو کهکشان متفاوت بودیم که همین باعث شد تا طرفداران درباره وجود داشتن هر دو دنیای Milky Way galaxy سه‌گانه اورجینال و هم Andromeda galaxy در این بازی نظریه‌پردازی کنند. پیرامون این نظریه، گمبل اخیرا در اشارات تویتری خودش گفته که ممکن است تئوری درنهایت درست باشد و اینکه تصویر دو کهکشان، از عمد در تیزر معرفی گنجانده شده است. به گفته او، بایوور درواقع تصمیم به نمایش هر دو کهکشان را به دلایل مشخصی انجام داد.

با توجه به این اظهارات، حالا تئوری‌های طرفداران مبنی بر اتصال دو خط داستانی اورجینال و Andromeda در بازی اخیرا تایید شده جدی‌تر در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که هنوز نام رسمی این بازی نیز مشخص نیست و صرفا به صورت مس افکت بعدی معرفی شده بود، که به هر ترتیب باید منتظر انتشار اطلاعات تکمیلی پیرامون این بازی در آینده باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.