نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 آذر 1399
ساعت 15:00

COD Black Ops Cold War پرفروش ترین بازی نوامبر 2020 در آمریکا بود

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس گزارش موسسه The NPD Group، نوامبر 2020 در بازار بازی‌های ویدیویی آمریکا شاهد صدرنشینی Call of Duty: Black Ops Cold War بود.

مت پیسکاتلا از موسسه تحلیلی و آماری NPD، اخیرا گزارش عملکرد مالی بازار صنعت گیم در نوامبر 2020 در کشور آمریکا را منتشر کرده است. در شاخه بازی‌های ویدیویی، نوامبر 2020 شاهد عرضه تعدادی از موردانتظارترین عناوین سال بود که در پایان، این گزارش فاش کرده که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War موفق شده تا صدرنشین جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این ماه باشد. پیسکاتلا پیرامون این بازی گفته که Call of Duty: Black Ops Cold War نه تنها پرفروش‌ترین بازی ماه نوامبر 2020، بلکه بزرگ‌ترین لانچ در کل سال را هم داشت که روی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، هم در این ماه و هم در کل سال (تا ماه نوامبر) بیشترین فروش را در ماه اول عرضه به خود اختصاص داده است. به گفته پیسکاتلا این سیزدهمین سال متوالی  است که یک بازی Call of Duty در ماه عرضه، صدرشین جدول فروش آمریکا می‌شود.

در ادامه این گزارش NPD گفته که در رتبه دوم این جدول، بازی Assassin’s Creed Valhalla که فاصله خیلی زیادی هم با رتبه اول نداشت قرار می‌گیرد. این بازی پس از کسب رتبه دوم بازی‌های پرفروش در نوامبر 2020 در آمریکا، رتبه هفتم پرفروش‌ترین بازی در کل سال 2020 آمریکا (تا نوامبر) را هم به دست آورده است. پیسکاتلا همچنین گزارش یوبی‌سافت از رکورد فروش هفته اول این بازی را هم تایید کرد، و گفت که این بازی بزرگ‌ترین ماه اول عرضه را از زمان Assassin’s Creed 3 در سال 2012 در این فرنچایز به خودش اختصاص داده است. پس از این عنوان، بازی انحصاری پلی‌استیشن یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در رتبه سوم قرار دارد، که البته روی هر دو پلتفرم PS4 و PS5 نیز در دسترس قرار دارد. شما در ادامه فهرست 10 بازی پرفروش نوامبر 2020 در آمریکا را مشاهده می‌کنید.

  1. Call of Duty: Black Ops: Cold War
  2. Assassin’s Creed: Valhalla
  3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  4. Madden NFL 21
  5. NBA 2K21*
  6. Hyrule Warriors: Age of Calamity*
  7. Watch Dogs: Legion
  8. Animal Crossing: New Horizons
  9. FIFA 21
  10. Demon’s Souls
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.