نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 آذر 1397
ساعت 13:00

Ace Combat 7 برای تکمیل می‌تواند تا ۵۰ ساعت طول بکشد

5 از 5

به گفته کمپانی باندای نامکو، طول بازی Ace Combat 7: Skies Unknown می‌تواند به ۵۰ ساعت هم برسد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های شبیه‌سازی پرواز جنگی The Ace Combat، پس از چند سال توقف حدود یک ماه دیگر و با بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به دنیای بازی‌های ویدیویی بر می‌گردد. این مجموعه، یک سری قدیمی و با طرفداران گسترده است که با این بازی، اولین حضور خود در نسل هشتم کنسول‌ها را هم شاهد می‌شود و با در نظر گرفتن همه اطلاعات و نمایش‌هایی که تاکنون از آن منتشر شده، امیدواری‌های زیادی را هم ایجاد کرده است. با این وجود، هنوز سوالاتی هم هست که طرفداران این بازی مایل به دانستن پاسخی برای آن‌ها هستند.

یکی از سوالاتی که توسط طرفداران مطرح بوده، این است که طول این بازی چقدر است. پاسخ به این سال، البته به خاطر اینکه «ایس کامبت» یک سری بازی از نوع آرکیدی است و بازیکنان را تشویق به تکمیل مجدد مراحل می‌کند سخت به نظر می‌رسد. با این حال با توجه به توضیحات جدید سازندگان بازی در Bandai Namco، این بازی می‌تواند از ۱۰ ساعت (برای بازیکنان بسیار حرفه‌ای که فقط هم مایل به دنبال کردن خط اصلی هستند) تا ۵۰ ساعت (اگر بازیکن بخواهد با عمق زیادی گیم‌پلی و محیط‌ها را سیاحت کند و همه هواپیماها را هم به آخرین سطح ارتقا بدهد) می‌تواند طول داشته باشد.

بازی Ace Combat یک تجربه آرکیدی است که بایستی حتما مرحله‌ها را تکمیل کنید. زمان‌سنجی برای یک روند بازی مداوم و سریع با حالت آزمون و خطایی مثل یک بازی از نوع RPG یا اکشن ماجراجویی نیست... اینکه چطور بازیکن خودش را با طرح مرحله وفق بدهد و چه زمانی و چند مرتبه شکست بخورد و بخواهد مجددا مرحله را از سر بگیرد، ملاک‌های هستند که در طول بازی کاملا موثر هستند. با این حال اگر یک خلبان موفق شود هیچ گونه اشتباهی در جریان مراحل نداشته باشد، طول بازی بیش از ۱۰ ساعت است. اگر بازیکن روش گردش و جستجو، و عمیق شدن در دنیای مراحل را دنبال کند و هدفش تکمیل همه هواپیماهای بازی باشد، طول بازی می‌تواند به ۵۰ ساعت هم برسد.

بازی «Ace Combat 7: Skies Unknown» حدود ۱ ماه دیگر در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. بازیکنان نسخه PC نیز می‌توانند بعد از چند هفته شاهد عرضه بازی از طریق استیم باشند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.