نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 آذر 1397
ساعت 13:00

کوری بارلوگ گیم‌پلی خصوصی Death Stranding را دیده است

0 از 5

کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War، اخیرا تایید کرده که گیم‌پلی ویدیو خصوصی از بازی Death Stranding را دیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدت‌ها انتظار طرفداران، برای دیدن اولین نمایش‌ها از گیم‌پلی بازی Death Stranding گرچه در E3 امسال به ثمر نشست، ولی چیزی که آن‌ها به عنوان گیم‌پلی دیدند دقیقا با انتظارات همخوانی نداشت. این درست است که در ویدیو صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی وجود داشت، ولی کوجیما از قصد ویدیو را به شکلی ساخته بود که نه تنها پاسخی به انتظارات و سوال‌ها ندهد، بلکه همچنان هاله رمز و راز پیرامون بازی را حفظ کند. با وجود اینکه میلیون‌ها نفر در این کنجکاوی تا نمایش‌های بعدی به حال خودشان رها شدند، برخی افراد بسیار خوش‌شانس‌تر هم وجود دارند که گیم‌پلی واقعی و نحوه واقعی اجرای بازی را دیده‌اند.

یکی از این افراد، کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان بازی God of War است که اخیرا، در مراسم The Game Awards موفق به دریافت جایزه «بهترین بازی سال ۲۰۱۸» نیز شد. بارلوگ مدتی پیش در اشاره به پست تازه کوجیما و سه ساله شدن دوره کاری او به عنوان یک بازی‌ساز مستقل، به او تبریک گفته است. در جریان همین پست تبریک، یکی از کاربران توییتر از بارلوگ پرسید که «آیا او موفق شده تا یک گیم‌پلی ویدیو خصوصی از Death Stranding ببیند؟» بارلوگ نیز در پاسخ جواب ساده بله را داده است.

البته این موضوع، مسئله چندان عجیبی هم نیست، چون هم کوجیما و Kojima Productions و هم بارلوگ و Sony Santa Monica درحال حاضر بخشی از اکوسیستم عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 هستند و استودیوهای این مجموعه، معمولا برای مشورت‌های فنی و ... با یکدیگر تبادل اطلاعات دارند؛ پیرامون این مسئله، خود بازی Death Stranding توسط موتور بازی‌سازی «دسیما» ساخته می‌شود که به شکل اختصاصی، توسط یک استودیو دیگر سونی یعنی تیم «گوریلا گیمز» توسعه داده می‌شود.

اخیرا و با توجه به حضور هیدئو کوجیما در نیویورک که به منظور ادامه فرایند ساخت بازی «دث استرندینگ» صورت گرفته، اطلاعات بیشتری هم از آن منتشر شده است. نورمن ریداس، به تازگی گفته بود که به نظرش زمان انتشار بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ است. به علاوه، کوجیما در جریان حضورش در نیویورک ملاقاتی هم با یک نویسنده به نام «F. Paul Wilson» داشته است. ویلسون در ادامه و در اشاره به این ملاقات گفته است که بازی جدید کوجیما، از «المان‌های آنلاین کاملا متحول‌کننده‌ای» برخوردار است؛ اظهارنظری که می‌تواند به یکی دیگر از ابعاد جاه‌طلبانه پروژه، یعنی بخش آنلاین بازی انتظارات تازه‌ای را هم اضافه کند.

بازی دث استرندینگ هنوز تاریخ عرضه مشخصی پیدا نکرده، ولی قرار است به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

 
 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.