نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 17:00

Sea of Thieves تازه در ابتدای راه قرار دارد

5 از 5

به گفته Rare، بازی Sea of Thieves هنوز مسیر طولانی را در پیش دارد و در واقع تازه در ابتدای راه است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Sea of Thieves از آن دسته انحصاری‌های سال ۲۰۱۸ ایکس‌باکس بود که گرچه در زمان عرضه اولیه نتوانست مطابق انتظارات ظاهر شود، ولی با گذشت زمان و انتشار مداوم آپدیت، محتوای قابل بازی، مکانیک‌ها و روش‌های گیم‌پلی تازه که همگی هم به صورت رایگان از جانب Rare ارائه می‌شدند، توانسته تا ورق را برگرداند و به یکی از بازی‌های موفق حال حاضر مایکروسافت تبدیل شود.

پیرامون Sea of Thieves، اخیرا تهیه‌کننده اجرایی این بازی در مصاحبه‌ای گفته که تیم سازندگان فقط ۹ ماه است که این بازی را منتشر کرده‌اند و حالا که وضعیت بازی کاملا در شرایط پایدار قرار گرفته، تبدیل به یک عنوان طولانی مدت برای مایکروسافت شده است. به گفته جو نیت (Joe Neate)، در زمینه فرایند ساخت و پشتیبانی بازی نیز شرایط به شکلی حس می‌شود که به نظر آن‌ها، این تازه شروع کار برای همه چیزهایی هست که در آینده خواهد آمد.

[در اشاره به اینکه بازی همراه با بازیکنانش رشد و تکامل داشته و از زمان انتشار تاکنون، چهار «بسته گسترش‌دهنده» دریافت کرده] ما فقط ۹ ماه است که در این مسیر با Sea of Thieves قرار گرفتیم، و این واقعا مثل این هست که کار تازه شروع شده است.

استودیو Rare به عنوان توسعه‌دهنده این بازی، قبلا هم گفته بود که قصد دارند با ارائه محتواها و روش‌های بازی جدید، بازی را از حالتی که دارد حتی بیشتر هم بهبود بدهند و این روند با ارائه آپدیت‌های رایگان در سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند. در هر صورت انتشار مداوم بروزرسانی و محتوا، احتمال اضافه شدن یک بخش مخصوص برای سرورهای PvE را هم تقویت می‌کند؛ موضوعی که مورد خواست بسیاری از طرفداران بوده و می‌تواند باعث جذب بازیکنان بیشتری هم به این بازی شود. پیرامون این بازی، مدتی پیش و در جریان رویداد X018 نیز اعلام شد که یک محتوای رقابتی جدید به نام The Arena نیز برای بازی عرضه می‌شود، که می‌توانید تریلر معرفی و جزئیات بیشتر از این ماد را نیز در بازی‌مگ مشاهده کنید.

Sea of Thieves هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.