نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 بهمن 1401
ساعت 14:00

بروزرسانی جدید Sea of Thieves زمان های انتظار را کاهش می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Rare اخیرا اعلام کرد که بازی لایوسرویس Sea of Thieves کار خود را در ابتدای سال 2023 قرار است با ماجراجویی تازه‌ای از نوع PvE شروع کند. این محتوای جدید که The Secret Wilds نام دارد، کار خود را به تازگی شروع کرده و به عنوان رویداد تا روز 2 فوریه (13 بهمن) نیز ادامه پیدا خواهد کرد. گفتنی است که این رویداد از نظر داستانی پیرامون شخصیت Captain Briggsy و ادامه خط داستانی The Rogue’s Legacy محسوب می‌شود.

در آپدیت اخیر، تغییرات بیشتری نیز در بازی اعمال شده که شامل حالت‌های جدید PvP نیز می‌شوند و matchmaking بازی را دستخوش تحولاتی می‌کند. براین اساس بازیکنان از این پس مدت زمان کم‌تری را برای matchmaking بخش‌های مبارزات، و پیدا کردن رقیب انتظار خواهند کشید. همچنین حالا ممکن است بازیکنان با افراد faction مشابه خودشان هم رقابت کنند. استودیو اشاره کره که تغییرات جدید به این منظور انجام شده که حالت PvP جذابیت بیشتری برای بازیکنان عادی پیدا کند.

لازم به ذکر است که حالت PvP در اواخر سال 2022 به Sea of Thieves اضافه شد و به بازیکنان دسترسی راحت‌تری برای پیدا کردن و مبارزه با رقیبان از گروه‌های دیگر را می‌دهد. در گذشته بازیکنان برای تجربه چنین گیم‌پلی بایستی در دنیای بازی به گردش می‌پرداختند تا به صورت تصادفی به چنین گروه‌هایی برخورد می‌کردند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.