نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 02 بهمن 1401
ساعت 11:00

Persona 3 Portable و Persona 4 Golden برای کنسول ها وPC عرضه شدند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Atlus پس از مدت‌ها انتظار سرانجام دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden را برای کنسول‌های جدید و همچنین سرویس گیم پس منتشر کرد. در این رابطه Persona 3 Portable برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One، Nintendo Switch، PS4 و PC عرضه شد. بازی Persona 4 Golden هم گرچه از قبل در پلتفرم استیم برای دارندگان پی‌سی در دسترس بود، ولی این بازی حالا از طریق فروشگاه مایکروسافت و همچنین پلتفرم‌های یاد شده نیز در دسترس قرار گرفته است.

بازیکنان در بازی Persona 3 Portable به جستجو و گردش در «ساعت تاریکی» می‌پردازند. این یک ساعت اضافی که هر شب اتفاق می‌افتد، به زمانی گفته می‌شود که عناصر فراطبیعی ظاهر می‌شوند. Persona 4 Golden نیز درارتباط با Midnight Channel و مفقود شدن افراد در شهر است. گفتنی است که در میان طرفداران، هر دو این بازی‌ها بسیار محبوب و به خاطر نحوه روایت داستان، مبارزات و شخصیت‌ها به خوبی شناخته شده هستند.

پیرامون ویژگی‌های این پورت، مشخص شده که نسخه Xbox Series X از نرخ فریم 120FPS پشتیبانی می‌کند. نسخه‌های مربوط به Nintendo Switch و PS4 نیز فقط گزینه 60FPS دارند. امکان انتخاب درجه سختی قبل از شروع بازی وجود دارد و ویژگی Quick Save نیز در هر لحظه از بازی قابل استفاده است. در اینجا بازی Persona 4  Golden شامل یک حالت جدید به نام Album نیز می‌شود و بازیکن می‌تواند میان‌پرده‌ها را مجدد تماشا و دیالوگ نیز انتخاب کند.

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چه تجدید خاطره ی خوبی. من شاید 90 ساعت پرسونا 4 گلدن رو روی ویتا بازی کردم. یکی از معدود بازی هایی بود که روی اون کنسول بازی کردم و حقیقتا لذت بردم. داستان عالی، شخصیت پردازی فوق العاده، کات سین های بسیار خوب و.. هر چیزی که از پرسونا انتظار دارید در حد اعلای خودش در Persona 4 Golden وجود داره. حیف که Persona 3 نسخه ی پورتابل هست. نسخه ی معمولی که روی PS2 عرضه شد واقعا عالی بود. کات سین بیدار شدن پرسونای کاراکتر اصلی در ابتدای بازی یکی از بهترین و حماسی ترین کات سین هایی هست که تابحال دیدم (البته ممکنه اون موقع اینطور فکر میکردم :bsmile:)

    ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.