نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 05 دی 1397
ساعت 13:00

احتمالا Halo Infinite دارای المان‌های RPG است

0 از 5

یک گزارش جدید فاش می‌کند که بازی شدیدا موردانتظار Halo Infinite از مکانیک‌های نقش‌آفرینی هم برخوردار است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان رونمایی مایکروسافت از «Halo Infinite»، به عنوان تازه‌ترین بازی از خط اصلی مجموعه فوق محبوب Halo، طرفداران این سری گمانه‌زنی‌ها و امیدواری‌هایشان نسبت به این بازی را به اشتراک گذاشته‌اند. درحالی که استودیو 343 Industries تاکنون فقط به تایید تعدادی از ویژگی‌های مهم این بازی پرداخته و ما می‌دانیم که با گنجاندن بخش Split Screen چندنفره و سفارشی‌سازی شخصیت‌ها، سعی کرده تا به انتظارات طرفداران توجه حداکثری داشته باشد، اخیرا یک ویژگی محبوب دیگر نیز احتمالا برای این بازی فاش شده است.

به تازگی یک فهرست استخدامی تازه توسط 343 منتشر شده، که نشان می‌دهد آن‌ها در پست طراح ارشد سیستمی برای پروژه Halo Infinite موقعیت شغلی دارند. 343 در ادامه، به ایده‌آل‌های موردنظر خود از فردی که قصد اشغال پست را دارد نیز پرداخته، و گفته که کاندیداها بایستی در ساخت و طراحی مراحل برای بازی‌های AAA تجربه داشته باشند؛ ویژگی که البته می‌توان گفت برای ساخت مهم‌ترین پرچمدار انحصاری‌های ایکس‌باکس شرایط قابل تصوری است. با این حال در یک مورد دیگر، این کاندیداها باید به «مکانیک‌های یک بازی نقش‌آفرینی یا RPG» هم آشنایی داشته باشند؛ شرطی که به شکل بالقوه می‌تواند نشانه‌ای از رفتن سری هیلو به سمت یک تجربه نقش‌آفرینی در نظر گرفته شود.

احتمالا ذکر این نکته نیز چندان لازم نیست که وجود المان‌های نقش‌آفرینی در بازی Halo Infinite، به واسطه این خبر قطعی نیست، چون این گزارش فقط به موضوع فهرست استخدامی 343 می‌پردازد و این استودیو رسما موضوع را تایید نکرده است. با این حال، این احتمال که استودیو بخواهد المان‌های کاملا جدیدی را از بازی بعد در سری وارد کند کاملا منطقی به نظر می‌رسد. با در نظر گرفتن تایید وجود بخش سفارشی‌سازی شخصیت، احتمال اینکه با یک سازوکار بسیار حرفه‌ای‌تر و نقش‌آفرینی مواجه باشیم وجود دارد.

همان‌طور که اشاره شد، طرفداران در جوامع طرفداری این بازی تاکنون در موارد بسیار زیادی پیرامون این بازی، اقدام به گمانه‌زنی کرده‌اند که اضافه شدن حالت Split Screen، سفارشی‌سازی شخصیت و حتی وجود المان‌های نقش‌آفرینی یکی از موارد پرتقاضا بوده است. از موارد دیگر که مورد بحث قرار گرفته، می‌توان به تبدیل شدن کامل بازی به یک تجربه «جهان‌باز» اشاره کرد که نه فقط توسط طرفداران، بلکه احتمالا حتی توسط خود 343 نیز به شکلی مطرح شده است؛ جایی که قبلا گفته بودند بازی جدید شامل «یک دنیای زنده، پویا و غنی برای سیاحت و گردش با بی‌نهایت قابلیت و امکانات گیم‌پلی است». اظهارنظری که به خودی خود، بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی را شروع کرده بود.

در صورتی که Halo Infinite به همین سمت حرکت کند، درواقع وارد محدوده‌ای می‌شود که بازی‌هایی مثل Monster Hunter: World و Destiny 2 قبلا کاملا در آن موفق ظاهر شدند. این بازی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی هم پیدا نکرده، هم‌اکنون برای پلتفرم ایکس‌باکس وان در دست توسعه قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.