نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 01:18

E3 2018: بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس وان معرفی شد

4 از 5

مایکروسافت رسما از جدیدترین عنوان سری هیلو با نام Halo Infinite رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ به تازگی کنفرانس اختصاصی شرکت مایکروسافت در جریان رویداد E3 2018 آغاز شده است. در جریان این نمایش، مایکروسافت به شکل رسمی از جدیدترین ساخته استودیو 343 Industries، سازنده سری بازی‌های Halo پرده‌برداری کرده است. این بازی که Halo Infinite نام دارد، بازی جدیدی از این سری خواهد بود که با موتور بازی‌سازی Slipstream ساخته شده است. در توصیف این بازی، «فیل اسپنسر»، رئیس واحد ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت گفت که Halo Infinite «بزرگ‌ترین ماجراجویی مستر چیف» خواهد بود. پیش از این نیز گزارش‌هایی از احتمال معرفی یک بازی از سری هیلو با همین نام را در بازی‌مگ مطالعه کردید که سرانجام، صحت آن شایعات تایید شده است. مایکروسافت در این زمینه یک تریلر معرفی نیز به اشتراک گذاشته که در ادامه خبر مشاهده می‌کنید.

در زمینه تریلر، مایکروسافت گرچه ویدیویی دو دقیقه‌ای را آماده کرده ولی شامل گیم‌پلی یا حتی حالت سینماتیک داستانی نمی‌شود و  تصاویری از محیط‌های مختلف بازی، محیط‌هایی بیابانی تا جنگلی را در ویدیو شاهد هستیم. در اواخر تریلر نیز سربازان درحال پرتاب منور هستند و پس از این نیز کلاه‌خود مستر چیف را مشاهده می‌کنیم.

به نظر می‌رسد که مطابق گمانه‌زنی‌های قبلی، این معرفی در زمان‌ درستی که سه سال از  عرضه Halo 5: Guardians گذشته صورت گرفته است. پیش از این در بازی‌مگ مطالعه کردید که حالا و با گذشت سه سال، ما حتما شاهد معرفی یک بازی جدید از این سری خواهیم بود و به نظر این پیش‌بینی درست از آب در آمده است.

مایکروسافت تاکنون فقط اقدام به معرفی بازی Halo Infinite کرده و چیزی درباره گیم‌پلی، داستان یا تاریخ عرضه آن مشخص نشده است. باید منتظر خبرهای تکمیلی در آینده نزدیک باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.