نویسنده: محمد مراقی دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 00:44

E3 2018: بازی جدید From Software به طور کامل رونمایی شد

5 از 5

بازی بعدی میازاکی و From Software با عنوان Sekiro: Shadows Die Twice در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد

بازی جدید استدیوی From Software مدتی قبل همراه با یک تیزر بسیار کوتاه و مرموز تاحدودی معرفی شده بود، اما هیچ جزئیات مشخصی از بازی منتشر نشده بود. دقایقی پیش در طی کنفرانس شرکت مایکروسافت در همایش بزرگ E3 2018، بازی Sekiro: Shadows Die Twice معرفی شد. شرکت اکتیویژن به عنوان ناشر این بازی شناخته می‌شود و بدون شک شاهد انتشار آن برای سه پلتفرم اصلی نسل هشتم یعنی PS4، Xbox One و کامپیوترهای خانگی خواهیم بود.

پیرامون تاریخ عرضه، گفته شده که این بازی قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو و همچنین PC عرضه شود. همان طور که اشاره شد، این معرفی همراه با نمایش یک تریلر نیز بود. در این ویدیو، شاهد یک نبرد بسیار سهمگین شمشیرزنی نیز هستیم. گفتنی است که براساس ویدیو، شخصیت اصلی بازی موجودی نامیرا نیمه انسان نیمه اسکلت با یک دست است و می‌تواند با نوعی طناب و قلاب در محیط مانور بدهد. پیرامون تیم توسعه اصلی، بازی Shadows Die Twice توسط Hidetaka Miyazaki (هایدتاکا میازاکی) کارگردانی شده که پیش از این، او را به خاطر کارهایش در سری بازی‌های دارک سولز می‌شناختیم. Shadows Die Twice یک بازی سوم شحص با المان‌های نقش‌آفرینی است که تنها به شکل تک‌نفره قابل تجربه خواهد بود. آقای میازاکی صحبت‌های جالبی در رابطه همکاری با اکتیویژن کرده است:

همکاری با اکتیویژن در بازی Sekiro: Shadows Die Twice بسیار هیجان‌انگیز بود. با بازی Sekiro: Shadows Die Twice بسیاری از اعضای تیم From Software از جمله خود من، بسیار هیجان‌زده هستیم که برای اولین بار قصد کاوش در دنیای نینجاها و عصر Sengoku در ژاپن را داریم. ما واقعا بیش از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا همه بتوانند چیزهایی که در این بازی ساختیم را کشف کنند.

بازی SEKIRO: Shadows Die Twice دنباله هیچ یک از بازی‌های قبلی استدیوی From Software نیست و به طور کامل یک آی‌پی جدید به حساب می‌آید. اینطور که از ظاهر نمایش بازی پیداست، حوادث داستانی SEKIRO در دوران باستانی ژاپن جریان خواهد داشت و شاهد شباهت‌های زیادی بین این بازی و بازی تحسین شده Nioh هستیم. بازی SEKIRO: Shadows Die Twice همانطور که از نمایشش پیداست، یکی دیگر از بازی‌های چالش‌برانگیز و طاقت‌فرسای استدیوی From Software خواهد بود که حسابی به مزاج طرفداران بازی‌های این استدیو نظیر Dark Souls و Bloodborne خوش خواهد آمد.

محمد مراقی | E3 2018 | 10/06/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.