نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 دی 1399
ساعت 12:00

تهیه کننده Bloodborne و Demon’s Souls نیز از سونی ژاپن جدا شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Teruyuki Toriyama تهیه کننده بازی‌هایی نظیر Demon's Souls Remake و Bloodborne از جدایی خود از استودیو سونی ژاپن خبر داد.

پس از خداحافظی Keiichiro Toyama خالق سری سایلنت هیل از استودیو سونی ژاپن، این تیم در پایان سال 2020 شاهد جدایی یکی دیگر از اعضای باتجربه خود خواهد بود. در این رابطه Teruyuki Toriyama که سابقه کار به عنوان تهیه کننده را در عناوینی نظیر Demon's Souls Remake، Bloodborne و Soul Sacrifice دارد، در یک پست توییتری در حساب رسمی خود گفته که به زودی و در پایان دسامبر این تیم را به مقصد جدید که تاسیس کمپانی بازی‌سازی خودش هست ترک می‌کند.

Toriyama البته به دلیل خاصی برای این جدایی اشاره نداشته و با توجه به توصیه او به هواداران درباره ادامه حمایت از استودیو سونی ژاپن، به نظر می‌رسد که این یک جدایی دوستانه و حرفه‌ای بوده است. سوابق کاری او به خصوص در ساخت و عرضه بازی Bloodborne و همچنین همکاری با استودیو BluePoint برای ساخت نسخه ریمیک از بازی نسل هفتمی Demon’s Souls برای PS5، قطعا در ذهن طرفداران این مجموعه‌ها باقی می‌ماند. از دیگر پروژه‌هایی که Toriyama در آن فعال بود نیز می‌توان به Astrobot: Rescue Mission و چند بازی واقعیت مجازی نظیر Déraciné اشاره کرد.

گفتنی است که در جدایی قبلی و پس از خروج Keiichiro Toyama، او نیز اقدام به تاسیس استودیو جدیدی کرد؛ این تیم که Bokeh Game Studio معرفی شده، در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی در ژانر وحشت است و طبق گزارش اولیه برای عرضه سال 2023 در نظر گرفته شده است. باید دید که مقصد بعدی Teruyuki Toriyama و پروژه آینده این بازیساز در چه زمانی مشخص می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.