نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 دی 1399
ساعت 09:00

NieR: Automata تاکنون بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ناشر بازی NieR: Automata به تازگی اعلام کرده که مجموع فروش این عنوان حالا به بیش از 5 میلیون نسخه رسیده است.

PlatinumGames و Square Enix در سال 2017 یکی از بهترین عناوین JRPG چند سال اخیر یعنی NieR: Automata را ساخته و منتشر کردند، که در دوره خود با بازخوردهای بسیار خوب و استقبال عالی طرفداران نیز مواجه شد. این بازی البته اولین در این سری نبود، ولی در همان زمان نیز مشخص بود که عملکرد فروش آن موفق‌تر از دیگر بازی‌های مجموعه خواهد شد.

با توجه به آمارهای قبلی، NieR: Automata که تا سپتامبر اخیر فروشی بالغ بر 4٫85 میلیون نسخه را گزارش کرده بود، به نظر همچنان به دوره فروش خود ادامه می‌دهد و طبق گزارش جدید، این آمار حالا از 5 میلیون نسخه نیز عبور کرده است. گفتنی است که این آمار توسط حساب توییتری رسمی و ژاپنی این بازی منتشر و شامل آمارهای جهانی از فروش دیجیتال و فیزیکی از عرضه اولیه سال 2017 تاکنون است.

بازی NieR: Automata در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این عنوان را نیز مطالعه کنید. همچنین در همین سری به زودی بازی NieR Replicant نیز برای همین پلتفرم‌ها و در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.