نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 دی 1399
ساعت 15:00

آپدیت اخیر PS5 نسخه قابل تجربه بازی های بین نسلی را نشان می دهد

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی سرانجام قابلیتی را برای PS5 عرضه کرد که به بازیکن نسخه قابل تجربه فعلی از یک بازی بین نسلی روی کنسول را نمایش می‌دهد.

در حالی که کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت امکان اجرای عناوین و بازی‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس را هم دارند، مایکروسافت در Xbox Series X/S و با سرویس Smart Delivery تجربه راحت‌تر و بهتری را برای گیمرهای خود ارائه می‌کند. پیرامون نحوه دریافت و در ادامه تجربه بازی‌های بین نسلی در PS5، تا پیش از این بازیکنان اغلب یا به خاطر اشتباه یا ناآگاهی متوجه نبودند که در حال تجربه نسخه PS4 آن بازی روی کنسول جدیدتر بودند.

در این رابطه سونی اخیرا آپدیت جدیدی را برای PS5 منتشر کرد که سرانجام این مشکل را برطرف می‌کند. با توجه به تصویر زیر، از این پس در زمان اجرای یک بازی بین نسلی به بازیکن پیامی نمایش داده می‌شود، و او را از اینکه درحال تجربه نسخه PS4 بازی است مطلع می‌کند. در این پیام همچنین گزینه‌ای وجود دارد که امکان دریافت نسخه PS5 بازی را نیز می‌دهد. گفتنی است که قرار دادن این ویژگی یکی از پرتکرارترین درخواست‌های بازیکنان PS5 بوده و سونی نیز خوشبختانه چنین امکانی را فراهم کرده است.

PS5 Update Adds Notification When Booting Up Cross Gen Games

جدای از این ویژگی، ظاهرا حالا در زمان دانلود نسخه‌های دیجیتال بازی‌های بین نسلی نیز این امکان داده می‌شود که بازیکن، از بین دو نسخه PS4 یا PS5 یک مورد را انتخاب و درنهایت نیز دیتای مربوطه را روی پلتفرم خود دریافت کند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.